کد خبر : 1627586 | 11 مرداد 1398 ساعت 19:04 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک کره ای بالاتر از همه ستاره های لیگ چین (عکس)

کیم شین ووک ستاره کره ای تیم شانگهای شروع درخشانی در ترکیب تیم خود داشت.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ چین در چند سال گذشته با جذب ستاره های نامدار دنیا تبدیل به یکی از جذاب ترین لیگ های قاره آسیا شده است و همواره ستاره های زیادی با حقوق های نجومی راهی این لیگ می شوند.


با این حال بهترین شروع یک بازیکن در لیگ چین به ستاره ای از کره جنوبی تعلق دارد که توانسته در 4 مسابقه، 8 گل به ثمر برساند. کیم شین ووک ستاره تیم شانگهای شنهوا از اولسان هیوندای کره جنوبی به لیگ چین رفته توانست در هفته ای که الشعراوی ستاره سابق میلان و رم کار خود را در لیگ چین به عنوان همبازی او آغاز کرد، بدرخشد تا این عنوان را از آن خود کند.


این مهاجم که 31 سال سن دارد، با 198 سانتی متر در خط حمله تیم خود شروع بسیار خوبی داشته تا ستاره های گران قیمت دنیای فوتبال را در شرق آسیا پشت سر بگذارد و بهترین شروع در تاریخ لیگ چین را از آن خود کند.

 

1423473


تیم فوتبال شانگهای با وجود جذب الشعراوی و شین ووک در رده دوازدهم سوپر لیگ چین قرار دارد و با کسب 22 امتیاز در 21 مسابقه تنها 10 امتیاز تا منطقه خطر فاصله دارد و در آخرین دیدار با نتیجه دو بر دو برابر مهمان خود متوقف شد که در این مسابقه این ستاره کره ای موفق شد هر دو گل تیم خود را وارد دروازه حریف کند.

 

دیدگاه‌ها