کد خبر : 1627602 | 11 مرداد 1398 ساعت 20:06 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

هفته ششم لیگ برتر فوتسال؛

گیتی‌پسند به یک قدمی صدر رسید

شاگردان حمید بی‌غم با برتری برابر ارژن شیراز به رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال صعود کردند.

گیتی‌پسند به یک قدمی صدر رسید

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با انجام پنج مسابقه پیگیری شد که تیم‌های مقاومت البرز، گیتی‌پسند اصفهان و محمدسیما قم توانستند برابر رقبای خود به برتری برسند و وضعیت بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند.

 

در نخستین مسابقه امروز تیم مقاومت البرز از ساعت ۱۷ در سالن انقلاب کرج میزبان اهورا بهبهان بود و توانست این تیم که در چهار هفته اخیر یک تساوی و سه برد متوالی داشت را با تک گل حمزه کدخدایی شکست دهد و به رده ششم جدول صعود کند.

در دیگر بازی حساس این هفته که از ساعت ۱۸ آغاز شد، تیم گیتی‌پسند اصفهان که برخلاف ابتدای فصل نتایج خوبی طی دیدارهای اخیرش کسب کرده، امروز هم توانست در شیراز برابر تیم ارژن به پیروزی ۴ بر یک دست پیدا کند تا ۱۱ امتیازی شود و بالاتر از مس سونگون به رده دوم جدول برسد.

 

محمدسیما قم نیز دیگر میزبان این هفته لیگ برتر فوتسال بود که با وجود برتری ۴ بر یک در نیمه اول، در نیمه دوم ۲ گل دریافت کرد ولی در نهایت در دیداری دشوار موفق شد به پیروزی ۴ بر ۳ مقابل ستارگان ورامین برسد تا ۱۰ امتیازی شود و در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد.

 

تیم صدرنشین سن‌ایچ ساوه که در این فصل تنها یک شکست داشته، امروز در بندرعباس درآستانه شکست مقابل تیم آذرخش بود ولی درنهایت به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت تا با ۱۳ امتیاز در صدر جدول بماند.

آخرین بازی امروز را هم تیم‌های پایین جدولی شاهین کرمانشاه و شهروند ساری برابر هم برگزار کردند و این دو تیم نیز به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند تا به ترتیب ۳ و ۶ امتیازی شوند و در رده‌های چهاردهم و دوازدهم بایستند.

 

1423484

دیدگاه‌ها