کد خبر : 1627615 | 11 مرداد 1398 ساعت 22:25 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سائول نیگز:

انتقال گریزمان به بارسلونا زیبنده نبود

سائول نیگز، هافبک تکنیکی اتلتیکومادرید در مورد جدایی آنتوان گریزمان از این تیم صحبت کرد.

انتقال گریزمان به بارسلونا زیبنده نبود

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه یک سال قبل آنتوان گریزمان در تصمیمی غیرمنتظره پیشنهاد بارسلونا را رد کرده و در اتلتیکومادرید ماندنی شد، اما این ستاره 28 ساله فرانسوی امسال متفاوت عمل کرده و در شرایطی جنجالی راهی نوکمپ شد. مسئولان باشگاه مادریدی معتقدند او پیش از پایان فصل و در کوران مسابقات با بارسلونا توافق کرده بوده و به همین دلیل بارسلونا باید 200 میلیون یورو برای خرید گریزمان پرداخت کند. در هفته های اخیر حواشی فراوانی در خصوص انتقال گریزمان ایجاد شده و سائول نیگز این نحوه جدایی را زیبنده نمی داند.

 

1423496

 

سائول نیگز گفت: گرچه فکر می کنم آنتوان گریزمان پیش از پایان فصل تصمیم خود مبنی بر جدایی از اتلتیکومادرید و انتقال به بارسلونا را قطعی کرده بود، اما رفتار او باعث تعجب من شد. گریزمان بازیکن خیلی مهمی در ترکیب اتلتیکو مادرید بود و اینکه وی در تابستان امسال از جمع ما جدا شد، مسئله را پیچیده کرده است.

 

برای من نام اتلتیکومادرید بالاتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد و تا زمانی که گریزمان لباس این تیم را بر تن داشت، هیچ کاری انجام نداد که لایق سرزنش باشد. اگرچه روش جدایی گریزمان از اتلتیکو به بهترین شکل نبود، اما ما دیگر لازم نیست از وی بیش از حد انتقاد کنیم.

 

فصل بعد لالیگا؟ ما به سطح دو باشگاه بزرگ جهان یعنی رئال مادرید و بارسلونا نزدیک شده ایم و می توانیم امسال فاتح لالیگا شویم."

دیدگاه‌ها