کد خبر : 1627669 | 12 مرداد 1398 ساعت 11:09 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

از ترکیه پیشنهاد داشتم

آل‌کثیر: پیراهن تیم ملی را می‌خواهم

مهاجم دزفولی این فصل صنعت نفت که فصل گذشته پیراهن پیکان را بر تن داشت، امیدوار است که در فصل جدید به پیراهن تیم ملی برسد.

آل‌کثیر: پیراهن تیم ملی را می‌خواهم

به گزارش" ورزش سه" عیسی آل کثیر فصل گذشته در پیکان با وجود آنکه کمتر به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت اما عملکرد نسبتا خوبی داشت و 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. او در پایان فصل از پیکان جدا شد و به صنعت نفت پیوست تا همانطور که خودش می گوید به آرزوهای بزرگش برسد. آل کثیردرباره حضورش در آبادان گفت: «بعد از پایان فصل چند پیشنهاد داشتم ولی نمی‌خواستم عجله کنم. یک پیشنهاد از ترکیه داشتم و حتی مذاکرات جدی شد اما از لحاظ مالی به توافق نرسیدیم. تمام پیشنهادها را بررسی کردم و فکر می‌کنم که صنعت‌نفت بهترین انتخاب بود. من جنوبی هستم و خوشحالم که در تیم پرطرفدار حضور دارم و امیدوارم که در این فصل بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. انگیزه من برای فصل جدید زیاد است.»


او  در خصوص اهدافش در این فصل گفت: «فصل گذشته اذیت شدم ولی دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم. هدف مهم من این است که برای آقای گل شدن بجنگم و البته به تیم ملی هم برسم، اما باید چند برابر گذشته تلاش کنم. نکته مهم این است که تمام تمرکزم روی فوتبال و تمرین کردن باشد و امیدوارم یک فصل خوب را پشت سر بگذارم. با توجه به تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم ملی، بازیکنانی که در این سال‌ها به تیم ملی دعوت نشدند، امیدوارند که این شانس به آنها داده شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من دنبال پیراهن تیم ملی و دعوت شدن هستم و امیدوارم به این هدفم برسم.»


مهاجم صنعت‌نفت در خصوص کار کردن با اسکوچیچ هم گفت:« اسکوچیچ یک مربی باتجربه و کاربلد است. مربیان خارجی زیادی به ایران آمده‌اند که تأثیرگذاری زیادی نداشته‌اند و از لحاظ فنی جالب نبودند، اما اسکوچیچ از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد و یک مربی کاربلد است. امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه، یک فصل خوب را با این مربی پشت سر بگذاریم.»

دیدگاه‌ها