کد خبر : 1627754 | 12 مرداد 1398 ساعت 16:05 | 935 بازدید | 0 دیدگاه

طیبی: با عقل و غیرتم نفت را انتخاب کردم

محمد طیبی می گوید که نفت مسجدسلیمان در این فصل حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

طیبی: با عقل و غیرتم نفت را انتخاب کردم

به گزارش ورزش سه، محمد طیبی مدافع فصل قبل تیم تراکتورسازی تبریز در فصل نقل و انتقالات به نفت مسجدسلیمان پیوست، این بازیکن بهبهانی فوتبال ایران در گفت وگو‌ با خبرنگار ما در این باره گفت: راستش را بخواهید من چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم که پول بیشتری هم می دادند اما من با چشم باز نفت مسجدسلیمان را انتخاب کردم، من به لر بودنم افتخار می کنم و حضور در شهر مسجدسلیمان برای من باعث افتخار خواهد بود، بنویسید که طیبی با عقل و غیرتش نفت مسجدسلیمان را انتخاب کرد.


وی در ادامه افزود: تمام تلاشم را این فصل برای تیمم خواهم کرد تا بهترین نتیجه را با این تیم بگیریم و مطمئنم که حضور هواداران پرشور در مسجدسلیمان و دیگر ورزشگاه ها یک نقطه قوت برای ما خواهد بود.


محمد طیبی همچنین درباره باخت تیم نفت در دو بازی اخیر گفت: راستش را بخواهید روز قبل ازبازی با پرسپولیس به ایفمارک رفتیم و عصر آن روز تمرین کردیم و فشار بدنی بازیکنان زیاد بود، بلافاصله نیز با تیم نود ارومیه بازی کردیم. فکر می کنم که این باخت ها به سود تیم ماست ،نقاط ضعف و قدرت خود را شناختیم و باید برای حل آن تلاش کنیم. هواداران مطمئن باشند با امادگی کامل در مسابقات حضور خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها