کد خبر : 1627775 | 12 مرداد 1398 ساعت 17:15 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ الشپرت به ابهامات کیت های سرخابی

پرسپولیس و استقلال لباس های درجه یک می پوشند

برخلاف شایعات شکل گرفته در فضای مجازی، کمپانی تولیدی اسپانسر البسه سرخابی‌ها در این فصل مدعی شد که برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال نوع و کیفیت لباس در نظر گرفته شده بهترین و درجه یک است.

پرسپولیس و استقلال لباس های درجه یک می پوشند

به گزارش “ورزش سه”، استقلال و پرسپولیس در فصل جاری با البسه الشپرت در مسابقات حاضر خواهند شد و این در حالیست که طی چند وقت اخیر همواره بحث‌های زیادی درباره کیفیت و طراحی لباس های هر دو تیم شکل گرفته بود.

 

اما با این حال و پیش از شروع فصل و در حالی که هنوز از لباس دو تیم رونمایی نشده است شایعه جالب توجهی در خصوص کیفیت و نوع لباسهای پرسپولیس و استقلال شکل گرفته است؛ ماجرای این مباحث در فضای مجازی شایعاتی است مربوط به اینکه طرفداران هر تیم مدعی هستند که لباس تیم دیگری بهتر و با کیفیت تر میباشد .

 

این در حالی است که الشپرت با رد این موضوع مدعی شده که با توجه به احترام و اولویتی که هر دو باشگاه محبوب و پرهوادار این شرکت نزد آنها دارند، برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس پیراهن‌هایی با درجه اعتبار یک اروپا در نظر گرفته شده و به تایید مدیران نیز رسیده و به زودی در اختیار هر دو تیم قرار خواهد گرفت.

 

کمپانی الشپرت با اعلام این موضوع می گوید: «برخلاف اخبار و شایعاتی که در فضای مجازی در خصوص برتری کیفی و طرح البسه دو تیم استقلال و پرسپولیس شکل گرفته، این کمپانی با افتخار اعلام می‌کند که هر دو تیم محبوب و پرهوادار فوتبال ایران از مرتبه و احترام یکسانی نزد مدیران ما برخوردار هستند و البسه در نظر گرفته برای این دو تیم با بهترین کیفیت و طرح موجود حال حاضر دنیا تهیه و در اختیار دو باشگاه قرار خواهد گرفت. این کمپانی با توجه به حساسیت‌ها در این زمینه و با توجه به وجهه بین المللی دو باشگاه که نمایندگان پرافتخار و قابل احترام ایران در آسیا نیز محسوب می‌شود آگاهی نسبت به اهمیت موضوع البسه، بهترین کیفیت را در جلسه با مدیران دو باشگاه به تایید آنها رسانده و در اختیار این دو تیم قرار خواهد داد.»

دیدگاه‌ها