کد خبر : 1627803 | 12 مرداد 1398 ساعت 19:20 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره برزیلی در مسیر نوکمپ؛

خبر خوش به بارسلونا؛ PSG از نیمار خسته شده! (عکس)

نیمار همچنان مصمم به جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال به بارسلونا در تابستان همین امسال است.

خبر خوش به بارسلونا؛ PSG از نیمار خسته شده! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل نشریه اسپورت اسپانیا مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته برای یک فصل دیگر نیمار را حفظ کرده و تابستان بعدی وی را به فروش برساند. بر همین اساس قرار بود پنج شنبه عصر جلسه ای بین لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی و نیمار انجام شده و لئوناردو هموطن خود را راضی به ماندن کند.

 

اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد نیمار جنگ خود با مدیران پاری سن ژرمن را علنی کرده و حتی یک کلمه نیز در مورد ماندن حاضر به صحبت با لئوناردو نشده است. به نظر می رسد پاری سن ژرمن نیز که از اوضاع و رفتار نیمار خسته شده، تصمیم دارد هفته آینده اقدامات لازم را برای فراهم نمودن شرایط وی انجام دهد.

 

بارسلونا در اوایل تابستان امسال آماده بود تا ایوان راکیتیچ، عثمان دمبله، ساموئل امتیتی یا فیلیپه کوتینیو را به عنوان بخشی از قرارداد احتمالی نیمار راهی پاریس کند اما پی اس جی در آن مقطع این پیشنهاد را رد کرده و مدعی شد برای فروش نیمار فقط پول نقد می خواهد. اما اسپورت امروز مدعی شد با توجه به موقعیتی که پاری سن ژرمن در آن قرار دارد، پیشنهاد مبادله با بازیکنان بارسلونا برای فروش نیمار را دوباره بررسی خواهد کرد.

 

به نظر می رسد رفتار نیمار و تحت فشار قرار گرفتن باشگاه فرانسوی باعث شده مدیران پی اس جی به ستوه آمده و تصمیم بگیرند نیمار را در همین تابستان امسال به فروش برسانند.

 

1423671

دیدگاه‌ها