کد خبر : 1627807 | 12 مرداد 1398 ساعت 19:20 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلاتِ تابستانیِ چمن نقش جهان تمام نمی‌شود ! (عکس)

تیم فوتبال سپاهان باز هم در شروع مسابقات لیگ با مشکل عدم کیفیت ورزشگاه نقش جهان مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کنده شدن چمن ورزشگاه نقش جهان دیگر موضوعی نیست که کسی را شگفت زده کند؛ اهالی فوتبال، هواداران سپاهان  و به ویژه بازیکنان و کادر فنی تیم، هر سال در شروع فصل، با مشکلی مشابه روبرو می شوند و آن هم عدم کیفیت مناسب چمن یکی از بزرگترین ورزشگاه های ایران است؛ موضوعی که کار را برای بازیکنان سپاهان در هفته هایی ابتدایی میزبانی دشوار می کند.
چه بسا اگر کیفیت نقش جهان مناسب می بود، نائب قهرمان فصل گذشته لیگ در شروع رقابت ها، چهار امتیاز حساس را مقابل صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در نقش جهان از دست نمی داد و آنها می توانستند ر پایان شرایط بهتری داشته باشند.


با تمام این تفاسیر مشکلات نقش جهان در چهارمین سال تاسیس هم ادامه دارد و هنوز چاره ای برای رفع آن اندیشیده نشده است؛ این مشکل در سال 1395 کمتر به چشم آمد، چرا که تاسیس ورزشگاه در پاییز انجام شد ولی طی لیگ های هفدهم و هجدهم که طلایی پوشان از ابتدای فصل (تابستان) در نقش جهان به میدان رفته اند، یک مشکل دائمی و تاثیرگذار وجود دارد و آن هم کنده شدن چمن در هنگام دویدن بازیکنان است که باعث سر خوردن آنها می شود.


البته این معضل با ورود به فصل پاییز و زمستان و همینطور بهار کمتر به چشم می آید ولی برای تیمی مانند سپاهان که هدفش قهرمانی در این فصل است، تمام امتیازات مهم است و از دست دادن امتیاز به دلیل چمن نامناسب قابل پذیرش نخواهد بود.

 

1423674

 

1423675

 

1423676

 

دیدگاه‌ها