کد خبر : 1627862 | 12 مرداد 1398 ساعت 23:48 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکستن سکوت من به نفع کسی نخواهد بود

منزوی: فتحی بگویید اطلاعات باشگاه چطور افشا می شود؟

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد ادعای معاون سابق این باشگاه در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.

منزوی: فتحی بگویید اطلاعات باشگاه چطور افشا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر امشب در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و در آن در مورد سیاست‌های کامران منزوی به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال انتقاد کرد. او در بخشی از صحبت هایش مدعی شد که یک عضو هیئت مدیره نام شش هفت بازیکن این تیم را در لیست مازاد باشگاه قرار داده است و از طرف دیگر مدعی شد که این عضو هیئت مدیره به جای انجام کارهای کلان باشگاه ترجیح می‌داده وظیفه معاون ورزشی را انجام بدهد.

 

از کدهایی که علی خطیر در مصاحبه خود داد می‌توان فهمید که منظور او کامران منزوی بوده چرا که این عضو هیئت مدیره استقلال در مورد بعضی از بازیکنان وظیفه معاون ورزشی را بر عهده گرفت و با بازیکنان مورد نظر باشگاه به صورت مستقیم مذاکره انجام داد، موضوعی که ظاهراً چندان به مذاق علی خطیر به عنوان معاون ورزشی وقت استقلال خوش نیامده است.

 

کامران منزوی در واکنش به صحبت های علی خطیر به "ورزش سه" گفت: باشگاه استقلال مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره و دبیر دارد و من از آنها می‌خواهم که در مورد موارد مطروحه صحبت کنند تا لازم نشود من جواب بدهم.

وی ادامه داد: همچنین از آقای فتحی به عنوان شخصی که بارها این شخص را به جلسات هیئت مدیره دعوت می کرد می خواهم که توضیح بدهند چطور اطلاعات سری هیئت مدیره و باشگاه به صورت برعکس و کذب در اختیار رسانه ها قرار گرفت. مطمئناً ایشان می‌توانند صحبت‌های جالبی در این مورد انجام بدهند.

 

عضو هیئت مدیره استقلال در ادامه صحبت هایش خطاب به رئیس هیئت مدیره گفت: از آقای خلیل زاده به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره استقلال می‌خواهم که در مورد اتفاقات این باشگاه توضیح بدهد و در غیر این صورت من از آقای سعادتمند به عنوان فردی که بسیار صادق و دلسوز هستند می خواهم که به شما بگویند چه اتفاقاتی در این باشگاه در حال رخ دادن است. مطمئن باشید اگر خودم مجبور شوم سکوتم را بشکنم صحبت‌هایم به نفع کسی نخواهد بود.

 

کامران منزوی در پاسخ به این سوال که چه اختلافی بین او و علی خطیر وجود داشته هم گفت: هیچ اختلافی بین ما وجود نداشته است.

دیدگاه‌ها