کد خبر : 1627886 | 13 مرداد 1398 ساعت 09:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره: دورتموند در دفاع و حمله عالی بود

لوسین فاوره، سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از فتح سوپرجام آلمان توسط تیمش گفت دورتموند فقط برای پیروزی بازی کرده و در یک بازی دشوار موفق به فتح این جام باارزش شده است.

لوسین فاوره: دورتموند در دفاع و حمله عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند، تیم زردپوش ایالت وست‌فالیای آلمان دیشب در خانه خود، ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، در سوپرجام آلمان میزبان رقیب بزرگ و سنتی‌اش بایرن مونیخ بود. شاگردان لوسین فاوره در این بازی موفق شدند بایرن را 2-0 شکست داده و در آستانه شروع فصل جدید یک جام باارزش به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کنند.

 

1423764

 

دو تیم در نیمه اول بازی دیشب به تساوی بدون گل رضایت دادند اما در نیمه دوم درخشش جیدون سانچو جام را برای زردپوشان به ارمغان آورد و باعث شد بایرن نتواند برای چهارمین سال پیاپی این جام را تصاحب کند. سانچو ابتدا در شروع نیمه دوم پاس گل اول دورتموند را به پاکو آلکاسر داد و سپس در دقیقه 69 خودش موفق به گلزنی شد تا شاگردان لوسین فاوره با پیروزی به کار خود در این بازی پایان دهند.

 

لوسین فاوره در پایان بازی ضمن تمجید و ستایش از بازیکنانش گفت:" ما با تمام وجود می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم. بایرن امروز تیم خیلی قوی‌ای بود و درصد مالکیت توپ خیلی زیادی داشت. فکر کنم آمار درصد مالکیت بایرن امشب 65 درصد بود".

 

1423762

 

فاوره در ادامه گفت:" با اینحال ما موفق شدیم فرصت‌های گلزنی عالی خلق کنیم و دو بار دروازه حریف را باز کنیم. از این گذشته ما با دفاعی متراکم و با صبر و حوصله دفاع کردیم و این برای من خیلی راضی‌کننده است. رویهم‌رفته باید بگویم ما امروز خیلی خیلی خوب کار کردیم".

 

دیدگاه‌ها