کد خبر : 1627902 | 13 مرداد 1398 ساعت 10:46 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

طارق با قراردادی 300 هزار دلاری در مصر

شماره 11 الاسماعیلی برای ستاره سابق استقلال

ملی پوش عراقی بعد از فسخ قرارداد با استقلال ایران با قراردادی 300 هزار دلاری برای یک فصل به باشگاه مصری کوچ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، طارق همام از آن دست خریدهای خارجی بود که فصل گذشته تا حدودی توانست انتظارات را برآورده و عملکرد بهتری نسبت به سایر خریدهای باشگاه استقلال به ثبت برساند. اما همین عملکرد خوب هم تحت الشعاع بی اخلاقی های چند هفته پایانی قرار گرفت تا توسط فرهاد مجیدی از استقلال کنار گذاشته شود.


در شرایطی که گمانه زنی ها از بازگشت احتمالی این بازیکن به اردوی آبی ها و ماندن در جمع شاگردان استراماچونی حکایت داشت در نهایت طارق طی توافقی دوجانبه با مدیران باشگاه قراردادش را فسخ و دیروز به صورت رسمی به باشگاه الاسماعیلی در لیگ برتر مصر پیوست تا ماجراجویی جدیدی را در دوران فوتبال خود آغاز کند.


این انتقال اما از آن جهت برای رسانه های عراقی اهمیت داشت که مدعی شدند طارق با قراردادی 300 هزار دلاری برای یک فصل راهی مصر شده تا فوتبال خود را در این کشور پیگیری کند. اولین تصویر طارق با پیراهن الاسماعیلی هم منتشر شد آن هم درست در گیر و دار حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی عراق برای بازی های قهرمانی غرب آسیا تا جنجال های زیادی رقم بخورد.


سایت عراق اسپورت در تکمیل اخبار خود پیرامون انتقال طارق به الاسماعیلی مدعی شد باشگاه مصری به درخواست همام پیراهن شماره 11 خود را به این بازیکن اختصاص داده است تا او با همان شماره محبوب خود به میدان برود.

 

طارق همام در باشگاه مصری

دیدگاه‌ها