کد خبر : 1627904 | 13 مرداد 1398 ساعت 11:03 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بهاروند تاریخ بازی ها را اعلام نکرد؟

حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ با وجود اعلام زمان قرعه کشی بازی های لیگ برتر هنوز تاریخ شروع بازی ها را مشخص نکرده است!

چرا بهاروند تاریخ بازی ها را اعلام نکرد؟

به گزارش "ورزش سه"، او دراین باره گفته است:« شروع مسابقات لیگ منوط به ایجاد الزامات ایمنی و امنیتی در ورزشگاه ها و انجام شماره دار شدن صندلی ها، فروش الکترونیکی بلیت مسابقات، نصب گیت ها و دوربین های مداربسته در ورزشگاه ها خواهد بود.»

 

برای خیلی ها جای سوال است چرا تاریخ شروع بازی ها اعلام نمی شود به خصوص که اکنون زمان قرعه کشی بازی ها نهایی شده است. به نظر می رسد تاریخی که سازمان لیگ برای شروع بازی ها در نظر گرفته است سه شنبه 29 مرداد برابر با عید غدیر است. اما اکنون این تاریخ اعلام نمی شود تا روند بازسازی استادیوم ها ادامه داشته باشد. این یک واقعیت ملموس در فوتبال ایران است باشگاه ها تا زمانی که الزامات اجبار نباشد آن را اجرایی نمی کنند و شاید اکنون اگر تاریخ دقیق بازی ها اعلام شود برخی از باشگاه ها روند بازسازی را متوقف کنند. با این حال قرار است لیگ برتر از سه شنبه آغاز شود به این دلیل که تقویم بازی های پیش رو به سازمان لیگ اجازه نمی دهد بیش از این تاریخ بازی ها را به تاخیر بیاندازد. با این حال اگر تیمی تا زمان شروع بازی ها بازسازی استادیوم خود را به پایان نبرد مجبور به بازی در استادیوم های همجوار بدون حضور تماشاگر می شود.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد که فدراسیون فوتبال هم تا زمانی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت اجبار قرار نگیرد الزامات را در فوتبال ایران پیاده نمی کند بطوریکه دیدید استادیوم آزادی در شرایطی در دست بازسازی قرار گرفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد اگر این الزامات را اجرایی نکند نمی تواند برگزار کننده بازی دور برگشت در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

دیدگاه‌ها