کد خبر : 1627924 | 13 مرداد 1398 ساعت 12:12 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

دنیزلی کوتاه می آید؟

پیشنهاد جدید یونانی‌ها به تراکتور برای جذب سلیمی

باشگاه اوفی سرته یونان رقم پیشنهادی خود برای جذب ایمان سلیمی را به تراکتور ارائه کرد.

پیشنهاد جدید یونانی‌ها به تراکتور برای جذب سلیمی

به گزارش "ورزش‌سه"، ایمان سلیمی مدافع 23 ساله تراکتور با پیشنهادی از تیم اوفی سرته یونان مواجه شده اما با توجه به قراردادی که با باشگاه آذربایجانی دارد، برای انجام این انتقال باید رضایت آنها را بگیرد. سلیمی در این خصوص مذاکراتی را با مدیران تراکتور انجام داده اما مذاکرات اصلی میان تراکتوری ها و مدیران باشگاه اوفی سرته صورت می گیرد.


باشگاه یونانی از حدود 3 هفته پیش نامه نگاری هایی با تراکتور در این خصوص انجام داده اما سرخپوشان تبریزی هنوز نظر موافق خود را اعلام نکردند. از این رو مصطفی دنیزلی نیز با توجه به زمان اندکی که تا شروع لیگ برتر باقی مانده مخالف جدایی سلیمی است و به همین خاطر مدیران تراکتور چندان علاقه ای به ترانسفر این مدافع ندارند.


با این وجود از روز گذشته مسئولان اوفی سرته به صورت مستقیم با همتایان خود در تراکتور وارد مذاکره شدند و حتی پیشنهاد مالی خود را نیز برای جذب ایمان سلیمی ارائه کردند. البته با توجه به اینکه تراکتوری ها چندان برایشان مسائل مالی مهم نیست و نیاز دنیزلی به بازیکنانش در درجه اول اهمیت دارد، به این سادگی ها کوتاه نمی آیند.


از سوی دیگر سلیمی در تمرینات تراکتور نیز حضوری فعال دارد و باید دید با ادامه مذاکرات میان مسئولان دو باشگاه ایرانی و یونانی چه اتفاقاتی پیرامون این بازیکن جوان و آینده دار رخ می دهد.

دیدگاه‌ها