کد خبر : 1627947 | 13 مرداد 1398 ساعت 13:13 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه ها باید بیشتر تلاش کنند؛

پورموسوی: باخت نوجوانان به افغانستان اتفاق بود

سیروس پورموسوی می گوید شکست تیم نوجوانان مقابل افغانستان اتفاق بوده است.

پورموسوی: باخت نوجوانان به افغانستان اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان ایران امروز به فدراسیون فوتبال رفت تا مطالبات خود از باشگاه استقلال خوزستان را پیگیری کند. پس از ترک فدراسیون او در گفتگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه ما بعد از اتمام قرارداد باید بیاییم فدراسیون به دنبال مطالبات. باوجود این که حکم هم در دستمان است اما متاسفانه هنوز هیچ کاری انجام نشده و فکر می کنم تنها راهش این است که از طریق ای اف سی دنبال مطالبات باشیم.

 

وی درخصوص حکم خود گفت: من یک حکم قطعی از استقلال خوزستان دارم، 7 ماه از تاریخش گذشته و منتظر هستیم ببینیم این هفته که بحث ثبت قرارداد هست ببینیم از ثبت قرارداد جلوگیری می شود یا نه. اگر بشود می توانیم امیدوار باشیم مطالبات را در ایران بگیریم اگر نه از ای اف سی دنبال می کنیم.

 

سیروس پورموسوی همچنین افزود: من اگر تا امروز صبر کردم فقط به خاطر شخص آقای بختیاری بوده که مسئولیت استقلال خوزستان را برعهده گرفته و من احترام زیادی برای ایشان قایل هستم. علی رغم این که قبلا دو بار با مدیر عامل وقت باشگاه استقلال خوزستان (آقای رحیمی) مذاکره کردم نتیجه ای نداد، اما اگر این هفته از ایران نتیجه نگیرم از طریق ای اف سی شکایت می کنم.

 

سرمربی تیم جوانان با اشاره به شکست اخیر تیم نوجوانان به افغانستان گفت: خب برد و باخت همیشه در فوتبال بوده اما شکست به افغانستان واقعا یک اتفاق بود. اما باید بپذیریم فوتبال پایه در آسیا رشد می کند اما ما در جا میزنیم، باشگاه ها باید در بحث آکادمی قوی تر کار کنند، فکر می کنم یک مقدار توجهشان کم است. من الان به عنوان مربی تیم ملی جوانان یک موضوعات ابتدایی را به بازیکنان آموزش می دهیم در حالی که نباید اینطور باشد. ما باید یک مقدار هماهنگی کنیم تا بیشتر کار برعهده باشگاه باشد.

 

پورموسوی درباره امکانات تیم جوانان نیز توضیح داد: امکانات تا امروز خداراشکر خوب بوده، ما یک تورنمنت در روسیه داشتیم و حالا عازم تورنمنت کافا هستیم، مطمئنا به دنبال این هستیم در ایران یا کشور دیگر تورنمنت برگزار کنیم. امکانات ما تا حالا خوب بوده اما نگاه باشگاه ها باید به تیم پایه عوض شود.

دیدگاه‌ها