کد خبر : 1627952 | 13 مرداد 1398 ساعت 13:46 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فولام به توهین نژادی به خواهر بازیکن این تیم

باشگاه فولام اعلام کرد با هوادارانی که به خواهر مدافع این تیم، کریستی، توهین نژادپرستانه کرده‌اند به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد.

واکنش فولام به توهین نژادی به خواهر بازیکن این تیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه سایروس کریستی، مدافع باشگاه فولام اعلام کرد بعد از شکست 1-0 این تیم مقابل بارنزلی، خواهر او از سوی هواداران فولام با حمله و توهین‌های نژادپرستانه روبرو شده است، فولام اعلام کرد در حال بررسی موضوع است و با هوادارانی که دست به چنین کاری زده باشند به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد کرد.

 

1423854

 

فولام که فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس حضور داشت اما سقوط کرد و امسال در رقابتهای چمپیونشیپ بازی می‌کند، در اولین دیدار خود مقابل بارنزلی با نتیجه 1-0 شکست خورد. سایروس کریستی که بازیکن تیم ملی ایرلند است بعد از این بازی اعلام کرد که دو هوادار فولام به  خواهرش حمله کرده و به او توهین‌های نژادپرستانه کرده‌اند.

 

باشگاه فولام بعد از این ماجرا اطلاعیه‌ای صادر کرده و اعلام کرد:" باشگاه فولام در حال بررسی حادثه‌ای است که در جریان دیدار بارنزلی و فولام رخ داده است. در صورتی که کسانی که در این حادثه دخیل بوده‌اند شناسایی شوند باشگاه با آنها شدیدترین برخورد را خواهد کرد".

 

این اولین بار نیست که سایروس کریستی در مورد توهین‌های نژادپرستی از روی سکوها واکنش نشان داده و خبرساز می‌شود.

 

کریستی پیش از این چندین بار از تمسخرهای نژادپرستانه‌ای که در جریان بازی‌های ملی تحمل کرده صحبت کرده است. کریستی همچنین گفته بود بعد از بازی‌ها پیامهای حاوی توهین‌های نژادپرستی دریافت کرده است.  

 

دیدگاه‌ها