کد خبر : 1627967 | 13 مرداد 1398 ساعت 14:48 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه جدید دیگو سیمئونه به رئال مادرید

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو، رئال مادرید را فاقد کلاس و سبک بازی خاص در دنیای فوتبال می داند.

کنایه جدید دیگو سیمئونه به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه وارد نهمین فصل مربیگری خود در اتلتیکو مادرید می شود. سرمربی آرژانتینی فصل 14-2013 توانست اتلتیکو را قهرمان لالیگا کند و دو بار نیز این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رساند که هر دو بار مغلوب رئال مادرید شد.

سیمئونه که هر از چندگاهی در مصاحبه های خود نیش و کنایه ای به رئال می زند، این بار در مصاحبه با نشریه آرژانتینی "لاناسیون"، رئال را فاقد سبک و فلسفه فوتبالی دانست.

 

 

1423872

 

 

سیمئونه در این رابطه گفت:« وقتی قرار است هدایت یک باشگاه را برعهده بگیرید، باید ابتدا در مورد تاریخ آن مطالعه کنید. اگر تاریخ باشگاه را درک نکنید، مسیر شما رو به شکست خواهد بود. اگر من به درک مشخصی از باشگاه نرسم مربیگری اش را قبول نخواهم کرد. باید از خودتان بپرسید تاریخ باشگاه چه است تا بتوانید خودتان را بر اساس سبک و فلسفه آن هماهنگ کنید؛ البته بدون اینکه نیاز باشد دیدگاه های فوتبالی خود را تغییر اساسی بدهید.»

 

ال چولو ادامه داد:« به عقیده من همه برنامه ریزی شما باید بر اساس سبک و فلسفه باشگاه باشد. برای مثال آژاکس یک کلاس فوتبالی منحصر به فرد دارد. یوونتوس، بارسا و همچنین اتلتیکو نیز به همچنین ولی رئال را فاقد یک کلاس و سبک فوتبالی خاص می دانم. آنها سبک بازی خود را بر اساس ستاره ها و فوق ستاره های شان انتخاب می کنند و هر مقطعی به یک شکل بازی می کنند. هرگز نمی بینیم که رئال در طول سال های متوالی بازیکنانی با یک ویژگی مشترک به خدمت بگیرد. سبک بازی آنها وابستگی خاصی به ویژگی های مجموعه بازیکنان شان دارد.»

 

 

1423267

 

 

دیدگاه‌ها