کد خبر : 1627978 | 13 مرداد 1398 ساعت 15:43 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

تا سال 2024

رسمی؛ جونیور فریپو به بارسلونا پیوست

مدافع چپ 22 ساله باشگاه بتیس دقایقی پیش با قراردادی پنج ساله رسما به بارسلونا پیوست.

رسمی؛ جونیور فریپو به بارسلونا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام پس از یک هفته اخبار ضد و نقیض در مورد جونیور فریپو، این بازیکن آینده دار امروز رسما به بارسلونا پیوست. بارسا که پس از جدایی لوکاس دینیه در فصل گذشته بازیکنی به جای او جذب نکرده بود، سخت به دنبال انتقال یک بازیکن باکیفیت به عنوان ذخیره جوردی آلبا بود. گزینه اول بارسا دیوید آلابا ستاره بایرن بود ولی با مخالفت باشگاه مونیخی، جونیور فریپو به گزینه اصلی بارسا بدل شد.

 

 

1423905

 

 

بتیس برای جدایی فریپو 30 میلیون یورو تقاضا کرده بود و در نهایت بارسا توانست این باشگاه را به دریافت 18 میلیون یورو بعلاوه 12 میلیون یورو بندهای متغیر راضی کند. جونیور فریپو روز گذشته وارد بارسلونا شد و امروز صبح تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت. او سپس راهی کنگره جهانی هواداران بارسلونا شد و در آنجا به هم تیمی های جدیدش معرفی شد.

جونیور فریپو چندی پیش مورد توجه رئال نیز قرار داشت اما کهکشانی ها فرلاند مندی را به جای او جذب کردند. فریپو که اصالتا دومنیکنی است، اخیرا با تیم زیر 21 ساله های اسپانیا توانست عنوان قهرمانی اروپا را جشن بگیرد. بند فسخ او نیز 200 میلیون یورو در نظر گرفته شده است. هنوز زمان دقیقی برای معارفه او اعلام نشده است چرا که بارسا امشب در جام خوان گامپر به میدان می رود و فردا نیز به تور آمریکا خواهد رفت.

 

1423882

 

دیدگاه‌ها