کد خبر : 1627990 | 13 مرداد 1398 ساعت 16:42 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهاروند: حتی یک گام عقب نمی گذاریم

تاریخ آغاز لیگ برتر؛ هر وقت قطعی شد!

رئیس سازمان لیگ با اعلام این موضوع ‌که در صورت آمادگی 6 ورزشگاه لیگ برتر را برگزار خواهند کرد گفت این سخت‌گیری‌ها به نفع فوتبال تمام خواهد شد.

تاریخ  آغاز لیگ برتر؛ هر وقت قطعی شد!

به گزارش "ورزش سه"، حیدر بهاروند ریس سازمان لیگ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه"، ابتدا در خصوص انتقاد بعضی از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر مبنی برنداشتن بودجه کافی برای تجهیز ورزشگاه‌ها گفت: «در ابتدا که ما درباره تجهیز استادیوم‌ها صحبت کردیم همه تصور کردند که این تنها در حد یک مصوبه باقی می‌ماند اما ما با توجه به تمام فشارهای که به سازمان لیگ وارد شد ما سفت‌وسخت روی اصول و قانون وضع‌شده ایستادیم و تا همین امروز حتی یک‌قدم هم پا عقب نگذاشتیم. این را هم بدانید که وظیفه سازمان لیگ و فدراسیون نیست که این بودجه را تأمین کند. ما از مسئولان شهرهای لیگ برتری درخواست می کنیم که همکاری لازم را در این خصوص انجام دهند. مثلاً مردم شهر مسجدسلیمان تنها دلخوشی و تفریحشان همین تیم فوتبال نفت است و ما خودمان از خدا می‌خواهیم که هر هفته این مردم شریف به ورزشگاه بیایند و تیمشان را از نزدیک تشویق کنند.»


بهاروند می گوید: «این در حالی است که باید منصفانه بپذیریم که ما خودمان تمام شرایط را درنظرداریم و مشکلات تیم‌های حاضر در لیگ را درک می‌کنیم. ما می‌دانیم پتانسیل تیم‌ها تا چه حدی است و به هیچ‌وجه قصد نداریم فشاری بدون منطق به هیچ‌کدام از تیم‌ها وارد کنیم. اگر خاطرتان باشد دو فصل گذشته سازمان لیگ تمرکز اصلی را روی کیفیت زمین‌ها گذاشت و پس از آن شروع لیگ را منوط به سکو گذاری ورزشگاه‌ها کردیم و امسال هم از تیم‌ها خواستیم استادیوم‌ها را مجهز به گیت الکترونیکی و دوربین‌های مداربسته کنند. این خود نشان‌دهنده این است که ما در خصوص استانداردسازی کیفیت ورزشگاه‌ها کم‌کم پیش رفتیم و به کمبودهای موجود در همه تیم‌ها واقفیم وهمانطورکه پیش‌ازاین گفتیم در صورت آماده شدن 6 ورزشگاه بازی‌ها را برگزار می‌کنیم.»


او در همین ارتباط  گفت : «حالا ممکن است یک تیم در روز مقرر نتواند استادیوم خانگی‌اش را آماده کند و این اصلاً اشکالی ندارد در صورت این موضوع تیم موردنظر حداکثر دو هفته دراستان هم‌جوار به میدان خواهد رفت تا تجهیزات استادیوم تکمیل شود. باور بفرمایید این سخت‌گیری‌ها به نفع فوتبال  است. مثلاً در صورت وجود گیت الکتریکی دیگر یک هوادار مجبور نیست در سرما و گرما از 7 تا 8 ساعت قبل از شروع بازی به ورزشگاه بیاید و طبیعی است این هوادار با کوچک‌ترین تنشی جو ورزشگاه را به هم می‌زند.»


وی در خصوص تاریخ قرعه‌کشی و تاریخ شروع لیگ گفت: «تاریخ شروع لیگ که همانطورکه امروز روی سایت سازمان لیگ اعلام کردیم روز سه‌شنبه همین هفته در مشهد مقدس انجام می‌شود. درباره تاریخ برگزاری لیگ هم فعلاً در حال بررسی هستیم و مطمئن باشید هر تاریخی را اعلام کنیم در همان زمان بازی‌ها را شروع خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها