کد خبر : 1628014 | 13 مرداد 1398 ساعت 18:12 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال حضور وین رونی در کادر فنی یونایتد

نشریه سان خبر داد وین رونی قصد دارد پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش، به کادرفنی اوله گنار سولسشر در منچستریونایتد ملحق شود.

احتمال حضور وین رونی در کادر فنی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و اورتون تا پایان سال 2020 تحت‌قرارداد دی‌سی یونایتد آمریکا است. رونی که دومین فصل حضورش در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا (MLS) را تجربه می‌کند، تا کنون 25 گل در 44 بازی برای دی‌سی یونایتد به ثمر رسانده است. 

 

 

1416106

 

 

یک منبع نزدیک به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس در این باره به سان گفت:« رونی در حال برنامه‌ریزی برای آینده است و می‌خواهد در فوتبال باقی بماند. وین می‌خواهد که خانواده‌اش را گردهم نگه دارد، از این‌رو بهترین گزینه برای او، داشتن شغلی در باشگاه منچستریونایتد خواهد بود. رونی دوست دارد روزی به مربیگری روی بیاورد. در بلند مدت او دوست دارد که بخشی از کادر فنی اوله گنار سولسشر و کاری که او در حال انجامش در من‌یونایتد است، باشد.»

 

وین رونی که تابستان 2017 بعد از 13 فصل حضور در منچستریونایتد این تیم را ترک کرد و پس از یک فصل بازی در اورتون، راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) شد تا برای دی‌سی‌ یونایتد بازی کند، پیش از این گفته بود که در حال برنامه‌ریزی برای ورود به عرصه مربیگری است.

رونی که بین سال‌های 2004 تا 2017 در منچستریونایتد عضویت داشت و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی با 253 گل‌زده از آن وی است، با شیاطین سرخ به عناوینی همچون 5 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیک اروپا دست یافت.

دیدگاه‌ها