کد خبر : 1628019 | 13 مرداد 1398 ساعت 18:41 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

برخورد گرم یحیی گل محمدی با فرهاد کاظمی

دیدار دوستانه سرمربیان قبل از بازی تدارکاتی (عکس)

دیدار دوستانه دو تیم پدیده شهرخودرو و بادران محلی برای دیدار چهره های مطرح فوتبال ایران بود که برخی از آن ها روی نیمکت دو تیم حضور دارند.

به گزارش" ورزش سه" تیم های پدیده شهرخودرو و بادران امروز در ادامه برنامه های آماده سازی شان برای فصل جدید در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه راه آهن شهرک اکباتان به مصاف هم رفتند. یکی از نکات جالب این مسابقه دید و بازدیدها و خوش و بش های ابتدای بازی بود که تصاویر جذابی از آن ها ثبت شده است.


یحیی گل محمدی و حمید مطهری سرمربی و مربی تیم پدیده شهرخودرو که قصد دارند در این فصل تیمی مدعی را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشته باشند در ابتدای این بازی با فرهادکاظمی مربی باتجربه تیم بادران برخورد خیلی گرمی داشتند. البته که گل محمدی در دوران فوتبالش در تیمی بازی نکرد که فرهادکاظمی هدایت آن را به عهده داشته باشد اما هر دو از چهره های اصلی فوتبال ایران در دو دهه گذشته بوده اند.


در ابتدای بازی دوستانه امروز یحیی گل محمدی و حمید مطهری به سمت فرهاد کاظمی که از نظر سنی و تجربه از آن ها بزرگتر است رفتند وضمن برخورد گرم دقایقی با سرمربی تیم بادران صحبت کردند. 


نکته جالب اینجا است که علاوه بر پدیده که با انگیزه قهرمانی پا به مسابقات لیگ برتر می گذارد بادران نیز با فرهاد کاظمی به دنبال قهرمانی در لیگ یک و رسیدن به لیگ برتر است.

 

1423920

 

1423921

 

1423922

 

1423923

دیدگاه‌ها