کد خبر : 1628068 | 13 مرداد 1398 ساعت 22:47 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

جوزپ بارتومئو:

درهای بارسلونا به روی هیچکس بسته نیست

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا از احتمال استمرار خریدهای تابستانی این تیم سخن گفت.

درهای بارسلونا به روی هیچکس بسته نیست

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز با جونیور فیرپو، مدافع رئال بتیس با مبلغ 18 میلیون یورو به همراه پاداش قرارداد منعقد کرد و جوزپ بارتومئو در کنفرانس مطبوعاتی معرفی این بازیکن، در مورد استراتژی انتقال این باشگاه صحبت کرده و مدعی شد هنوز احتمال ورود بازیکنان جدید وجود دارد.

 

در تابستان امسال اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ منتشر شده و علیرغم رابطه نه چندان خوب دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن، تیم فرانسوی بی میل نیست با توجه به شکرآب شدن روابط، گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به فروش برساند.

 

1413587

 

جوزپ بارتومئو در خلال کنفرانس مطبوعاتی امروز خود گفت: "چند هفته تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و هنوز احتمال خریدهای دیگر برای بارسلونا وجود دارد. ما درها را به روی هیچ کسی نمی بندیم."

 

با توجه به اختلافات اخیر بین نیمار و باشگاه پاری سن ژرمن، هنوز هم ممکن است ستاره 27 ساله برزیلی در تابستان همین امسال راهی نوکمپ شود. بارسلونا در روزهای اخیر احتمال خرید قرضی نیمار با بند خرید اجباری در تابستان بعد را بررسی می کند و ممکن است در نهایت توافق بین دو باشگاه برای بازگشت نیمار انجام شود.

دیدگاه‌ها