کد خبر : 1628107 | 14 مرداد 1398 ساعت 10:40 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض باشگاه‌ها به تاریخی که معاون وزیر اعلام کرد

سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات در برنامه سلام صبح بخیر تاریخ تلویحی شروع لیگ برتر را 29 مرداد اعلام کرد.

اعتراض باشگاه‌ها به تاریخی که معاون وزیر اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی رخ می دهد که پیش از این معاون وزیر ورزش و جوانان گفته بود حداکثر لیگ برتر تا بیست و سوم مرداد ماه آغاز خواهد شد. واقعیت این است که سازمان لیگ برتر برای شروع بازی ها از این تاریخ مشکلی نداشت اما بعد از اعلام داورزنی باشگاه های لیگ برتری در تماس با سازمان لیگ برتر اعلام کردند برای برگزاری بازی های لیگ در این تایم آماده نیستند و حتی در این تاریخ بازی دوستانه برنامه ریزی کرده اند و بیشتر موافق آغاز لیگ از همان تاریخی هستند که در رسانه ها به دفعات به آن اشاره شد. یعنی بیست و نهم مرداد.

 

البته یک مصاحبه هم عزم سازمان لیگ را برای برگزاری بازی از بیست و نهم مرداد ماه جزم کرد جایی که واعظ آشتیانی، مدیر عامل سابق باشگاه استقلال به رسانه ها گفت مگرداورزنی رییس سازمان لیگ است که تاریخ شروع بازی های لیگ برتر را اعلام می کند؟

 

واقعیت این است که آماده سازی استادیوم ها هنوز کامل نشده است. گیت های الکترونیکی در خیلی از استادیوم ها هنوز نصب نشده و برخی از استادیوم ها هنوز نتوانسته اند دوربین تشخیص چهره را جانمایی کنند. اما سازمان لیگ نمی تواند بیش از این بازی ها را به تاخیر بیاندازد به این خاطر که تقویم فصل جاری این اجازه را نمی دهد. با این حال سازمان لیگ معتقد است با سخت گیری هایی که انجام داد شرایط استادیوم ها خیلی بهبود پیدا کرده است.

 

دیدگاه‌ها