کد خبر : 1628192 | 14 مرداد 1398 ساعت 14:38 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسپورت: رئال خواهان انتقال قرضی نیمار شد

طبق ادعای دیاریو اسپورت رئال مادرید هم مثل بارسا خواهان انتقال یک ساله و قرضی نیمار از پی اس جی شده است.

اسپورت: رئال خواهان انتقال قرضی نیمار شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اسپورت فاش ساخت بارسلونا به پی اس جی پیشنهاد جذب قرضی نیمار به مدت یک سال با بند خرید غیراجباری را داده است و سران باشگاه فرانسوی در حال بررسی این پیشنهاد هستند.

 

 

1423393

 

 

شرایط نیمار در پی اس جی غیرقابل برگشت به نظر می رسد. او دو ماه پیش از برزیل به ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی پیغام فرستاد که دیگر تمایلی برای ماندن ندارد. او سپس در جریان یک مصاحبه از برتری 6-1 بارسا بر پی اس جی به عنوان بهترین خاطره فوتبالی خود یاد کرد تا خشم فرانسوی ها را باعث شود. نیمار سپس با یک هفته تاخیر در تمرینات پیش فصل تیمش حضور یافت و آنجا به لئوناردو مدیر ورزشی جدید پی اس جی هم اعلام کرد که قصد جدایی دارد.

چهره نیمار روی سکوهای ورزشگاه شنزن هنگام بازی سوپرکاپ بین پی اس جی و رن هم گویای همه چیز بود. او حتی روی گل دوم پی اس جی خوشحالی هم نکرد و با چهره ای جدی نظاره گر دیدار بود. همه شواهد از این قرارند که نیمار دیگر قصد بازی برای پی اس جی را ندارد.

 

 

1415327

 

 

الخلیفی مدیر قطری پی اس جی اما برای فروش نیمار به کمتر از 300 میلیون یورو راضی نیست و حتی تمایلی برای معاوضه بازیکن هم ندارد که این با شرایط بارسا در تضاد است. باشگاه کاتالان اما امیدوار است تا پیشنهاد انتقال یک ساله قرضی نیمار مورد موافقت قرار بگیرد اما این باشگاه رقیبی بزرگ به نام رئال را روبروی خود می بیند.

طبق ادعای اسپورت، فلورنتینو پرز رئیس رئال که روابط بسیار خوبی با الخلیفی دارد، پیشنهاد داده تا نیمار یک سال به رئال بیاید و سال بعد رقم مدنظر پی اس جی پرداخت شود و انتقال او دائمی گردد. مدیر پی اس جی به دلیل اختلافاتش با بارسا ترجیح می دهد نیمار راهی رئال شود ولی خواسته خود نیمار در درجه اول بازگشت به بارسلونا است.

گفته می شود تا یک هفته دیگر پی اس جی به قضیه نیمار پایان خواهد داد و تحت هر شرایطی با شروع لوشامپیونا، این باشگاه دیگر به داستان نیمار فکر نخواهد کرد. ستاره برزیلی در پاریس می ماند یا به بارسا یا رئال خواهد رفت؟

دیدگاه‌ها