کد خبر : 1628205 | 14 مرداد 1398 ساعت 15:34 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر می‌خواستند تحریم کنند، به مسابقات اصلی نمی‌رفتند!

واکنش خوش‌خبر به شایعه اعتراض والیبالیست‌ها

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: اعزام به بازی‌های تدارکاتی بلغارستان آسیب دیدگی‌ها را تشدید می‌کرد و کولاکویچ هم نگران همین بود.

واکنش خوش‌خبر به شایعه اعتراض والیبالیست‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران آماده حضور در رقابت های انتخابی المپیک به میزبانی سن پترزبورگ شده و امروز ایگور کولاکوویچ لیست نهایی خود را هم برای حضور در این رقابت اعلام کرده است.


در روزهای اخیر شایعاتی درباره اعتراض بازیکنان به مسائل مالی و عدم پرداخت پاداش از پولی که فدراسیون جهانی به خاطر صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها باید به فدراسیون ایران پرداخت کند، در فضای مجازی مطرح شده و حتی برخی رسانه‌های خارجی هم این شایعه را بازتاب دادند.


امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی در ابتدا درباره وضعیت ملی پوشان قبل از سفر به روسیه به "ورزش سه" گفت: امروز ترکیب نهایی مشخص شد و ما سه شنبه شب عازم فرودگاه می شویم تا به سمت سن پترزبورگ حرکت کنیم. مسابقات بسیار مهمی در پیش داریم و همین اسم المپیک کافی است تا بچه‌ها انگیزه و توان لازم را برای شرکت در این مسابقات داشته باشند. امیدوارم خستگی ناشی از لیگ ملت‌ها خیلی در ذهن و جسم این بچه ها تاثیر نگذاشته باشد. انشاالله تیم شادابی و با انگیزه ای را در روسیه ببینیم.


وی درباره دعوت از چند بازیکن جوان در روزهای اخیر عنوان کرد: کولاکوویچ بعد از اینکه تیم جوانان از بحرین برگشت بلافاصله توخته را خواست اضافه شود. همچنین صابر کاظمی در لیست تیم ملی در لیگ جهانی بود. با همین نفرات ادامه دادیم و در نهایت امروز لیست نهایی اعلام شد. کولاکوویچ درباره ارنج به نتیجه رسیده و با 14 نفر به روسیه می رویم.


سرپرست تیم ملی در واکنش به شایعه اعتراض بازیکنان به عدم پرداخت پاداش و تحریم اردوی بلغارستان گفت: این ها فقط در حد شایعه بود. این مسائل در زمان اعزام تیم ملی به این مسابقات مهم به نفع تیم ملی نیست و در عملکرد تیم تاثیر می گذارد. شاید خیلی از این مسائلی که می گوییم حق بازیکنان باشد، اما اگر بخواهند اعتراضی داشته باشند، می‌آیند مسابقات اصلی را تحریم می‌کنند. رفتن یا نرفتن ملی پوشان به بلغارستان دردی از آنها دوا نمی کند. لغو اردوی بلغارستان تصمیمی بود که شخص کولاکوویچ گرفت. خستگی جسمی و ذهنی بیش از حد به خاطر سفرها در بدن بازیکنان بود و سرمربی تیم تشخیص داد تیم اعزام نشود.


خوش خبر در پایان گفت: شاید اعزام به بازی‌های تدارکاتی بلغارستان آسیب دیدگی‌ها را تشدید می‌کرد و کولاکویچ هم نگران همین بود. قطعا بازیکنان ما مطالبه شان حق و حقوقی خودشان بوده است، اما نه اینکه کاری کنند مسابقات المپیک تحت تاثیر قرار بگیرد. آرزوی هر بازیکنی است که در المپیک بازی کند. آنها با رییس فدراسیون هم صحبت کردند. داوری هم پیگیری کرده و من دیدم که به دنبال گرفتن حق بازیکنان است. خدا را شکر تا حدودی هم او این کار را به نتیجه هم رسانده است.

 

دیدگاه‌ها