کد خبر : 1628210 | 14 مرداد 1398 ساعت 15:56 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

تونی کروس و خداحافظی احتمالی با تیم ملی آلمان

ستاره آلمانی رئال احتمالا پس از یورو 2020 از بازی های ملی بازنشسته خواهد شد.

تونی کروس و خداحافظی احتمالی با تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از بیلد، تونی کروس ماه مارس 2010 در بازی برابر آرژانتین بود که برای اولین بار پیراهن تیم ملی آلمان را به تن کرد. او جانشین توماس مولر شد و آن بازی شروعی بود بر تاریخ سازی های او در مانشافت. 9 سال بعد، کروس در اندیشه خداحافظی با بازی های ملی است.

ستاره ای که با آلمان به همه افتخارات ممکن از جمله قهرمانی جام جهانی 2014 دست یافته و تنها یک جام در ویترین افتخاراتش خالی است: جام قهرمانی ملت های اروپا.

 

 

1424205

 

 

آلمان یک سال بعد این فرصت را دارد تا یک بار دیگر عنوان قهرمانی اروپا را کسب کند و تونی کروس تبدیل به بازیکنی شود که همه افتخارات ممکن با تیم ملی کشورش را کسب کرده است. او که چندی پیش قراردادش با رئال را تا 2022 تمدید کرد، عنوان کرده است که در پایان قراردادش با رئال از فوتبال خداحافظی خواهد کرد اما او سال 2020 را برای بازنشستگی از فوتبال ملی انتخاب کرده است.

 

کروس در این رابطه گفت:« فکر می کنم زمان خداحافظی من با تیم ملی رسیده باشد و بعد از یورو 2020 دیگر برای آلمان بازی نخواهم کرد. البته عالی خواهد شد اگر این خداحافظی با قهرمانی اروپا همراه باشد؛ هرچند که می دانم کار بسیار دشواری خواهد بود. اگر قهرمان شویم، با خاطره ای خوب خداحافظی می کنم و اگر اینطور نشود، قطعا خودکشی نخواهم کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها