کد خبر : 1628219 | 14 مرداد 1398 ساعت 17:01 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان، از لستر تا بیلبائو!

آبی های اهواز با 26 بازیکن خوزستانی و 2 بازیکن غیربومی بدنبال این هستند تا نوع کوچکی از اتلتیکوبیلبائو را در فوتبال ایران نمایش بدهند.

استقلال خوزستان، از لستر تا بیلبائو!

به گزارش"ورزش سه"، مسئولان تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از سقوط به لیگ دسته اول، باز هم سراغ مجید باقری نیا رفتند تا رویای صعود دوباره را با این سرمربی کاربلد دنبال کنند.


نکته ای که شاید بهتر باشد بیش از پیش به آن دقت کنیم حضور پرتعداد بازیکن خوزستانی در این تیم است و از بین 28 بازیکنی که فعلا در این تیم هستند تنها 2 بازیکن غیربومی حضور دارند. بازیکنان استقلال خوزستان از تمامی شهرهای خوزستان حضور دارند، بهبهان، ماهشهر، دزفول، آبادان، رامهرمز، هفتگل، اهواز، ایذه از جمله شهرهایی هستند که در این تیم نماینده دارند.

 

فرید امیری از لرستان و فرزین گروسیان از مازندران تنها بازیکنان غیر بومی هستند، اینکه باقری نیا هم کادرش و هم اکثر بازیکنانش را از خوزستان انتخاب کرده جای تقدیر دارد. حضور بهمن روشنایی سرپرست با سابقه نیز می تواند به این تیم برای صعود کمک کند.

علیرضا دغاغله، آرش طیبی، مهند حیدری، علی عادلی، حسن معاوی، محمد معاوی، سعید عنافچه، سید عبدالله سالاری، ولید بدوی، امین طاهری، میثم شاه مکوند، محمد بختیاری، مصطفی ماهی، خیرالله ویسی آرا، محمد باشی، میثم کریمی، علی عساکره، مسلم معاوی، عباس حاجی پور، مهرداد پورابوالقاسم، میلاد بدوی، نصرالله درفشی، نیما ملکیان، مهدی نیایش پور، رضا یزدان دوست و علی هلیچی 26 بازیکن خوزستان این تیم هستند.

 

اقدام باقری نیا از سوی اهالی فوتبال خوزستان مورد توجه قرار گرفته است و حضور این تعداد از بازیکن خوزستانی می تواند در موفقیت دوباره وی با آبی های اهواز موثر باشد، نباید یادمان برود که اصلی ترین بازیکنان وی در صعود قبلی با استقلال خوزستان همین خوزستانی ها بودند. حضور این تعداد خوزستانی ما را یاد تیم اتلتیکو بیلبائو می اندازد که تمام بازیکنان خود را از منطقه باسک انتخاب می کنند.

دیدگاه‌ها