کد خبر : 1628221 | 14 مرداد 1398 ساعت 17:13 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه سپاهان به یک رشته دیگر هم ورود کرد

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان از تشکیل تیم دو و میدانی آقایان و بانوان برای حضور در لیگ برتر خبر داد.

باشگاه سپاهان به یک رشته دیگر هم ورود کرد

به گزارش "ورزش سه،" باشگاه سپاهان یکی از معدود باشگاه های فوتبال ایران به شمار می رود که غیر از رشته ورزشی فوتبال در سایر رشته های ورزشی نیز فعالیتی جدی دارد. آنها علاوه بر اینکه تیم فوتبال بانوان را دو سال است فعال کرده اند، سال گذشته نیز تیم ولیبال را راه اندازی کردند تا این دو بخش هم به سایر بخش های ورزشی باشگاه نظیر هندبال، دوچرخه سواری و .. اضافه شود. ضمن اینکه باید اشاره کرد که سپاهانی ها فعالیت بسیار خوبی در رده های پایه و بخش آکادمی های فوتبال دارند.


حالا باشگاه اصفهانی به یک رشته دیگر هم ورود کرده است و مسعود تابش از تشکیل تیم دو و میدانی بانوان و آقایان برای لیگ برتر خبر می دهد.


مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در این رابطه به خبرنگار ایمنا گفت:« با توجه به درخواستی که فدراسیون و هیئت دو و میدانی استان اصفهان داشتند و با توجه به اینکه دومیدانی به عنوان یکی از رشته‌های مادر شناخته می‌شود، تصمیم بر آن شد که در دو حوزه بانوان و آقایان تیم قوی و مطرحی در این رشته داشته باشیم که در سطح کشور حرف برای گفتن داشته باشد.»


تابش با بیان اینکه چالش‌های مختلفی در باشگاه سپاهان برای تیمداری در رشته‌های مختلف وجود دارد، تصریح کرد: « تیم‌داری دومیدانی کنار ورزش‌های دیگر دشوار است، زیرا فولاد مبارکه بالغ بر ۳۵۰۰ ورزشکار و مربی و پزشک و... دارد که به این تعداد دو و میدانی اضافه خواهد شد، اما حالا که قبول کردیم تیم‌داری درستی خواهیم داشت و امید داریم دو تیم قدرتمند در لیگ دو و میدانی آقایان و بانوان داشته باشیم. تیم دو و میدانی سپاهان از حداکثر پتانسیل ورزشکاران بومی استان بهره می‌برد.»

دیدگاه‌ها