کد خبر : 1628227 | 14 مرداد 1398 ساعت 17:48 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار با خط زدن 12 بازیکن

نفت M.I.S به دنبال جذب دو مهاجم خارجی

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تا به اینجا عذر 12 بازیکن تازه پیوسته به این تیم را خواسته است.

نفت M.I.S به دنبال جذب دو مهاجم خارجی

به گزارش ورزشه س، مهدی تارتار سرمربی تازه به خدمت گرفته شده نفت مسجدسلیمان بعد از بستن قرارداد با این تیم به‌سرعت وارد بازار نقل و انتقالات شد و روزی نبود که خبری مبنی بر پیوستن دو تا سه بازیکن به این تیم در اخبار به گوش نرسد تا جایی که در مقطعی با ورود 14 بازیکن این تیم رکورددار جذب بازیکن در لیگ برتر به شمار می‌رفت.


اما این پایان کار نبود. چراکه بازی‌های تدارکاتی زیادی در پیش بود و به نظر می رسید تارتار قصد داشت پیش از تکمیل لیست نهایی این بازیکنان را در این بازی‌های دوستانه محک بزند. نفت M.I.S در 6 بازی دوستانه در برابر تیم‌های امید ایران، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، نفت آبادان، پرسپولیس تهران، نود ارومیه به میدان رفت که سه تساوی، دوشکست و یک پیروزی ما حاصل این بازی‌های دوستانه بود. اما آن چیزی که بیش از هر موضوع در این بازی‌ها جلب‌توجه می‌کرد نمره نسبتاً قابل‌قبول تیم در فاز دفاعی و ضعف مفرط گل زنی بود. زدن تنها دو گل در این 6 بازی آمار بسیار ضعیفی بود که خیلی به‌موقع زنگ خطر را برای تارتار به صدا درآورد تا نشان دهد ویروس ناکامی در گشودن دروازه‌ها همچنان از فصل قبل در این تیم باقی‌مانده است. از همین رو تارتار پیش از شروع لیگ و قبل از آنکه در کوران رقابت‌ها بخواهد با چنین چالشی مواجه شود 12 بازیکن را تابه‌حال از جمع این تیم کنار گذاشته است و همان‌طور که پیش‌بینی هم می‌شد اکثر این بازیکنان در خط حمله به کار گرفته‌شده بودند.


به‌این‌ترتیب با توجه به اینکه دیگر اکثر بازیکنان تیم‌های خود را شناخته‌اند، به‌احتمال بسیار زیاد نفت مسجدسلیمان قصد جذب دو مهاجم خارجی را دارد که به نظر می رسد همین روزها خودشان را به اعضای کادر فنی و سایر بازیکنان معرفی خواهند کرد.


این در حالی است که فردا (سه‌شنبه) نفت مسجد در هفتمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف سرخ پوشان پاکدشت خواهد رفت تا مهدی تارتار برای حل چنین ایرادی هر چه زودتر علاج واقع کند.

 


اسامی 12 بازیکن این تیم که در این مدت از سوی کادر فنی کنار گذاشته شدند به‌ این‌ ترتیب است:
فرشید پاداش، علی آل کثیر، وحید خشتان، اکبر آفاقی، محمود مطلق زاده، حسن فریور، مهدی بیات، شاهین اخوی، محمد حسینی، فرشید مهمدی، محمد قنبری و حمید طاهری فرد بازیکنانی بودند که بعد از حضور در تمرینات نفت مورد تائید مهدی تارتار قرار نگرفتند و سال آینده در تیم دیگری خواهند بود.


البته تارتار روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام‌ کرد احتمال خط زدن چند بازیکن دیگر هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها