کد خبر : 1628255 | 14 مرداد 1398 ساعت 19:34 | 956 بازدید | 0 دیدگاه

هم بازیکنان راضی هستند و هم کادرفنی

قاسمی نژاد: پدیده دو بازیکن دیگر می خرد

ستاره شهرخودرو می گوید فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات رضایت بخش بوده و با جذب یکی دو بازیکن دیگر پرونده این تیم بسته می شود.

قاسمی نژاد: پدیده دو بازیکن دیگر می خرد

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد پس از دیدار تدارکاتی شهرخودرو برابر بادران که با تساوی به پایان رسید درباره عدم حضور خود گفت: من در دیدار روز گذشته برابر بادران حضور نداشتم چراکه دو روز قبل از این بازی برابر پیکان به میدان رفته بودم و به دستور کادرفنی به جای حضور در دیدار تدارکاتی به ریکاوری پرداختم. 

 

او در این باره ادامه داد: در بازی برابر بادران تیم دوم شهر خودرو به میدان رفته بود و جالب بود که این بازی نیز به مانند دیدار برابر پیکان با تساوی به پایان رسید و البته بازیکنان جوان ما در این بازی نشان دادند بازیکنان بسیار خوب و بالیاقتی هستند.

قاسمی نژاد درباره شرایط بازیکنان گفت: خداراشکر شرایط بدنی بچه ها در حالت نرمال است و در صورتی که تاریخ دقیق بازی ها معلوم شود می توانیم برنامه ریزی دقیقی کنیم و طبق آن پیش برویم تا صددرصد آماده برگزاری بازی های لیگ برتر شویم.

 

او درباره فصل نقل و انتقالات نیز گفت: بازیکنان خوبی گرفتیم و کادرفنی در جاهایی که تیم نیاز داشتند اقدام به خرید بازیکن کردند و در حال حاضر نیز تیم خوبی داریم و فکر می کنم با یکی دو بازیکن دیگر پرونده مربوط به کادر بازیکنان تیم بسته خواهد شد.

قاسمی نژاد در پایان گفت: در بازی هایی که انجام دادیم هم ما راضی هستیم و هم کادرفنی از بازیکنان راضی هستند و فکر می کنم با تمریناتی که انجام می دهیم روز به روز بهتر هم می شویم.

دیدگاه‌ها