کد خبر : 1628328 | 15 مرداد 1398 ساعت 10:19 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر قانون؛ شکوری دبیر کل می ماند

مهدی تاج به دنبال ارایه راهکاری است که هم چنان از وجود ابراهیم شکوری به عنوان دبیر کل در فدراسیون فوتبال استفاده کند.

تغییر قانون؛ شکوری دبیر کل می ماند

به گزارش "ورزش سه"، ماه هاست از مدتی که ابراهیم شکوری می توانست به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال کار کند، گذشته است و طبیعتا اگر مهدی تاج به دنبال گزینه ای برای جانشینی بود تا اکنون او را معرفی کرده بود. تاخیر در اعلام نام دبیر کل بدین معنی است که رییس فدراسیون فوتبال تمایل دارد با جلب نظر اعضای هیات رییسه هم چنان از وجود ابراهیم شکوری به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال استفاده کند.

 

این موضوع مهم نکته ای است که کاظم طالقانی، یکی از اعضای هیات رییسه در مصاحبه خود بدان اشاره می کند و می گوید: « حضور ابراهیم شکوری در پستی که الان فعالیت می‌کند، هیچ عیبی برای سیستم ایجاد نکرده است. با شرایط و ضوابط فعلی هنوز به فرد ثالثی نرسیده‌ایم و از طرفی اشکال هم ندارد که او الان در این پست کار می‌کند، به شخصه از عملکرد ابراهیم شکوری اصلاً ناراضی نیستم و او تا اینجا خوب کار کرده،‌ چون ابراهیم شکوری کارش را به درستی انجام داده مهدی تاج به دنبال یک راهکار یا استفاده از آن تبصره هستیم که این فرد به تجربه خوبی دست پیدا کند.»

 

کاظم طالقانی، در حالی چنین حرف هایی را بر زبان آورده است که طبق قانون سرپرست دبیر کلی بیش از 6 ماه نمی تواند دراین سمت باقی بماند و از سویی اگر ابراهیم شکوری نامزد دبیر کلی باشد باید دارای 10 سال سابقه مدیریت باشد که فاقد این تجربه است. با این حال همان طور که اشاره شد مهدی تاج به دنبال ارایه راهکاری است که ادامه حضور ابراهیم شکوری در پست دبیر کلی را نهایی و قانونی کند.

دیدگاه‌ها