کد خبر : 1628334 | 15 مرداد 1398 ساعت 10:45 | 901 بازدید | 0 دیدگاه

در دیدار حدادی با وزیر ورزش چه گذشت؟

از قول طلای المپیک تا ماجرای سولاریوم!

عصر روز گذشته وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی احسان حدادی، تکواندوکاران و کاراته کاها بازدید کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله یک سال مانده به المپیک ۲۰۲۰ وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک سعی می کنند با بازدید از اردوی تیم های المپیکی هم به ورزشکاران روحیه و انگیزه بدهند و هم از وضعیت آن‌ها آگاه شوند.


عصر دیروز هم سلطانی فر و صالحی امیری در حال بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو و اردوی کاراته کاها بودند که متوجه حضور احسان حدادی در آکادمی ملی المپیک شدند.


این پرتابگر دیسک که یکی از شانس های مدال ایران در المپیک ۲۰۲۰ به شمار می رود، در جریان این بازدید صحبت های جالبی را خطاب به وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک مطرح کرد.


حدادی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تشکر از وزیر ورزش گفت: قول می‌دهم در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را بگیرم و سپس در سن ۳۵ سالگی برای مدال المپیک تلاش کنم.امسال ۶۷ متر انداختم و قول می‌دهم هر کسی در المپیک ۶۸ و نیم بیاندازد طلا می‌گیرد. قول می‌دهم بهترین نتیجه را در جهانی و المپیک بگیرم. اگر ذهنم آرام باشد و دغدغه‌هایی مثل گرفتن ویزا و سایر مسائل جانبی نداشته باشم، مطمئنا می توانم طلا بگیرم. هر طور شده باید طلای المپیک بگیرم.


وزیر ورزش خطاب به حدادی جملاتی را به حالت شوخی و جدی مطرح کرد و گفت: با این انگیزه‌ای که از شما می‌بینم، مطمئنم بهترین نتیجه را در المپیک می‌گیرید. مدالت که قطعی است و این امید را داریم که حتی به مدال طلا برسید.دوربین‌ها و خبرنگاران هم اینجا حضور دارند و صحبت های تو را ثبت می‌کنند!


در آخر هم ملی پوش پرتاب دیسک ایران به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: آقای دکتر سخت تمرین می‌کنم. اگر می‌بینید سیاه شده ام بخاطر سولاریوم نیست بلکه بخاطر تمرین زیر آفتاب است!

 

1424342

دیدگاه‌ها