کد خبر : 1628358 | 15 مرداد 1398 ساعت 11:57 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی که دیدار ایران-یونان را خاص‌تر می‌کند

فوق ستاره NBA برابر بسکتبالیست‌های ایرانی

فوق ستاره تیم ملی بسکتبال یونان احتمالا مقابل ایران در بازی تدارکاتی به میدان می رود.

فوق ستاره NBA برابر بسکتبالیست‌های ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، کاروان تیم ملی بسکتبال ایران بعد از پایان مرحله دوم اردوی آماده سازی خود در روسیه و پیروزی مقابل تیم های ملی اردن و روسیه برای ادامه روند آماده سازی خود صبح روز سه شنبه به وقت محلی وارد یونان شد.


براساس برنامه ریزی انجام شده تیم ملی بسکتبال ایران در این اردو روز 19 مرداد به مصاف مجارستان می رود و روز 20 مرداد مقابل یونان به میدان خواهد رفت.


در آستانه برگزاری این 2 بازی یک خبر جالب و هیجان‌انگیز از رسانه‌های یونانی به گوش می‌رسد.


«یانیس آنته توکومپو» فوق ستاره تیم ملی بسکتبال یونان که فصل گذشته با لباس تیم میلواکی باکس در لیگ حرفه ای آمریکا حاضر بود و در پایان فصل جایزه با ارزش‌ترین بازیکن فصل NBA را تصاحب کرد، همراه سایر نفرات این تیم در اردوی آماده سازی برای جام جهانی 2019 حضور دارد.


پایگاه خبری maleviziotis در گزارشی اعلام کرد این بازیکن همراه کاروان تیم ملی بسکتبال کشورش به جزیره کرت محل برگزاری دیدارهای دوستانه یونان با مجارستان و ایران سفر خواهد کرد. بیشتر بلیط های دو دیدار دوستانه یونان مقابل مجارستان و ایران فروخته شده است.


بدون شک جدا از جذابیت های دیدار دوستانه ایران مقابل یونان، رویارویی بازیکنان تیم ملی ایران با MVP لیگ حرفه ای آمریکا می تواند یک دیدار جالب و تماشایی را رقم بزند.

دیدگاه‌ها