کد خبر : 1628367 | 15 مرداد 1398 ساعت 12:25 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران یک چیزی از من دیده‌اند که اینقدر لطف دارند

ایمانی: نوبتی باشد هم نوبت قهرمانی تراکتور است

هافبک تراکتور از شرایط مناسب تیمش برای دستیابی به عنوان قهرمانی این فصل خبر می‌دهد.

ایمانی: نوبتی باشد هم نوبت قهرمانی تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، اکبر ایمانی، هافبک دفاعی تراکتور که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته راهی تبریز شده، از انگیزه بالای هم‌تیمی‌هایش برای شروع لیگ و دستیابی به عنوان قهرمانی خبر می‌دهد.

او در خصوص شرایط این تیم می‌گوید: شرایط خوبی داریم و تمرینات با نشاط و به روزی انجام می‌دهیم و تیم آماده شروع فصل جدید است. اینطور که شنیدم قرار است یکی دو بازیکن به جمع ما اضافه شوند تا تیم‌مان تکمیل شود و با قدرت فصل جدید را شروع کنیم. اردوی خوبی هم در ترکیه پشت سر گذاشتیم و مسئولان باشگاه در تدارک این اردو سنگ تمام گذاشتند. در یکی از بهترین کمپ‌های ترکیه مستقر بودیم و بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برگزار کردیم و باعث شد هماهنگی بیشتری بین اعضای تیم ایجاد شود و ثمره‌اش را در لیگ برتر خواهیم دید.


وی درباره حضور دنیزلی در تراکتور گفت: او مربی باتجربه و پر افتخاری است که در لیگ ترکیه با سه تیم بزرگ کار کرده و به قهرمانی رسیده است. ضمن اینکه با فوتبال ایران هم آشنایی دارد و این موضوع هم به کمکش می‌آید. امیدوارم فصل خوبی زیر نظر ایشان داشته باشیم و با تاکتیک‌های به روز ایشان بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.


ایمانی درباره تراکتور نیز اینطور توضیح می‌دهد: در حال حاضر نمی‌توانم در اینباره نظر بدهم و باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم در چه شرایطی هستیم. فصل قبل هم تیم خوبی بودیم و شانس قهرمانی داشتیم ولی در هفته‌های آخر بدشانسی آوردیم و باعث شد از کورس خارج شویم. امیدوارم در این فصل حداقل بتوانیم یک جام بیاوریم چرا که لیاقت هواداران خوب تراکتور بیشتر از این است و مدت‌ها منتظر قهرمانی تیم محبوبشان هستند.


وی در مورد محبوبیتی که در بین هواداران کسب کرده نیز می‌گوید: هواداران خودشان به خوبی درک بالایی از فوتبال دارند. اگر من مورد لطف آنها قرار گرفتم حتماً یک چیزی در من دیده‌اند و می‌دانند در زمین چیزی کم نمی‌گذارم و با تمام وجودم برای تیم بازی می‌کنم و به همین دلیل لطفشان شامل حال من شده و اینطور نیست که بخواهند فرقی میان بازیکنان قائل شوند.


هافبک تراکتور در مورد نقل و انتقالات باشگاه گفت: قطعاً بازیکنانی که جذب شدند بازیکنان خوبی هستند که کادرفنی تصمیم گرفته آنها را به تراکتور بیاورد و امیدوارم نفرات جدید هم بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و قدر پیراهن تراکتور را بدانند.


وی درباره حضور اسدی در این تیم گفت: مهدی‌پور بازیکن خیلی خوبی بود و به خوبی با هم هماهنگ شده بودیم و حیف شد جدا شد. هم او و هم پهلوان و هم اسماعیلی‌فر نفرات کلیدی تیم بودند ولی قرارداد داشتند و مجبور شدند بروند. در مورد رضا اسدی هم می‌دانم بازیکن خوبی است ولی تازه به تیم اضافه شده و امیدوارم بتوانیم با او هم هماهنگ شویم و زوج خوبی در هافبک دفاعی بسازیم. علاوه بر این ما یک بازیکن جوان به نام سعید مهری در تیم خودمان داریم که استعداد خیلی زیادی دارد و در این فصل از او چیزهای زیادی می‌شنوید و یکی از پدیده‌های فصل جدید خواهد بود. مازولا، بازیکن برزیلی تیم ما هم بازیکن خیلی خوبی است و در تمرینات نشان داده کیفیت بالایی دارد و کادرفنی با مطالعه او را جذب کرده است و امیدوارم بتواند در فصل جدید برای تیم مفید باشد.


ایمانی با اشاره به اینکه در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشته گفت: وقتی در فهرست تیم ملی نبودم تعجب کردم چرا که فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم و حقم بود دعوت شوم. یک دوره در پدیده هم خوب کار کردم و کی‌روش من را دعوت می‌کرد ولی بعد از آن فاصله افتاد. امیدوارم ویلموتس بازی‌ها را به دقت ببیند و نفرات شایسته را دعوت کند و من هم تلاشم را می‌کنم بازهم به تیم ملی برسم.


هافبک تراکتور در پایان گفت: می‌خواهم 3 مورد را مطرح کنم. اول اینکه از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که بهترین شرایط را در تراکتور برای ما فراهم کرده است و تیم خوبی برای آذربایجان تشکیل داده و فکر و ذکرش تراکتور و موفقیت تیم است. دوم اینکه من فصل قبل به خاطر شرایط بازی در برخی دیدارهای حساس با تیم‌های بالای جدول در زمین بازی با چند بازیکن حریف درگیری فوتبالی پیدا کردم که البته طبیعی است ولی هواداران از من انتقاد کردند و خواستند آرام‌تر بازی کنم و از همین جا به همه قول می‌دهم در فصل جدید اکبر ایمانی را متفاوت خواهید دید و دیگر درگیر نخواهم شد و تمرکزم روی فوتبالم است تا بهترین بازی را داشته باشم. ما اگر در زمین به خاطر شرایط بازی و تعصب روی تیم عصبی می‌شویم طبیعی است ولی وقتی داور سوت پایان بازی را می‌زند همه چیز را فراموش می‌کنیم و بیرون زمین با بازیکنان رفیق هستم. نکته آخر هم این است که از هواداران پرشور تراکتور تشکر می‌کنم که همیشه پشت تیم بودند و مارا تنها نگذاشتند و خواهشی که دارم این است که در فصل جدید هم مثل همیشه و حتی بیشتر از همیشه پشت تیم باشند تا بتوانیم قهرمانی را به آنها هدیه دهیم. فصل سختی در پیش داریم و تیم‌های رقیب ما تدارک خوبی دیده‌اند و بدون حمایت هواداران نمی‌توانیم به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها