کد خبر : 1628369 | 15 مرداد 1398 ساعت 12:30 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

سراج:با مربیان زیادی کار کردم اما ...

مربی تیم فوتبال صنعت نفت می گوید کمترین حق مردم آبادان در لیگ برتر، قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیایی است.

سراج:با مربیان زیادی کار کردم اما ...

به گزارش "ورزش‌سه"، بهنام سراج مهاجم سابق صنعت نفت و پرسپولیس به عنوان مربی در کادرفنی اسکوچیچ حضور دارد و روی نیمکت تیم آبادانی در لیگ نوزدهم خواهد نشست.


سراج در گفت و گو با ایرنا، درباره شرایط تیم صنعت نفت ابادان گفت:تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برنامه های تیم با نظر کادر فنی پیش رفت و به امادگی خوبی برای شروع مسابقات لیگ برتر رسیدیم.


وی افزود: امسال سعی کردیم بازیکنان خوب فصل گذشته را حفظ کنیم و در کنار آنها هم چند بازیکن خوب را به تیم اضافه کنیم. هدف اصلی تیم ما بومی گرایی و استفاده از بازیکنان بومی و در کنار آن نتیجه گرایی است. همه بازیکنان ما مهره های با کیفیتی هستند و با این نفرات برای موفقیت در لیگ تلاش می‌کنیم.


مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رابطه با حضور دراگان اسکوچیچ هم در این تیم اضافه کرد: من با مربیان خارجی زیادی کار کردم اما اسکوچیچ از نظر کیفیت در بهترین سطح قرار دارد. او از فوتبال ایران شناخت لازم را دارد و به طور حتم می‌تواند به صنعت نفت آبادان کمک کند. اسکوچیچ مربی به روزی است و در تمرینات هم همه کار را خودش انجام می دهد. با حضور چنین مربی ای می توان به موفقیت خوش بین بود.


سراج در انتها نیزگفت: صنعت نفت از نظر مالی با محدودیت هایی مواجه است به همین خاطر ما نمی توانستیم بازیکن چند میلیاردی بگیریم. برای موفقیت در فوتبال حرفه‌ای امروز باید برنامه بلند مدت داشت و این کمترین حق مردم آبادان است که در فوتبال یک قهرمانی در لیگ یا کسب سهمیه آسیا را تجربه کنند اما برای این کار امیدوارم هر چه زودتر این برنامه بلند مدت تدوین شود. امسال هم البته به موفقیت چشم داریم و هیچ چیز برای صنعت نفت و هواداران فهیم این تیم دور از دسترس نیست.

دیدگاه‌ها