کد خبر : 1628374 | 15 مرداد 1398 ساعت 12:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ده‌روسی: به آرژانتین آمدم چون بوکا را دوست داشتم

دانیله ده‌روسی اسطوره باشگاه رم می‌گوید علت پیوستنش به بوکاجونیورز عشق و علاقه‌اش به این باشگاه آرژانتینی بوده است.

ده‌روسی: به آرژانتین آمدم چون بوکا را دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، اسطوره باشگاه رم و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این باشگاه ایتالیایی برای هواداران رم چندی پیش بعد از اختلاف نظر با مدیریت باشگاه رم این تیم را ترک کرد و راهی آرژانتین شد تا با عقد قراردادی رسمی به بوکا جونیورز ملحق شود.

 

1422751

 

ده‌روسی حالا در پاسخ به سوالاتی درباره علت پیوستنش به بوکا می‌گوید علت این تصمیم او علاقه‌ی زیادش به این باشگاه آرژانتینی و انگیزه‌ای بوده که برای بازی کردن در لیگی سطح بالا داشته.

 

بعد از آنکه خبر جدایی ده‌روسی از رم منتشر شد انتظار می‌رفت او بازنشسته شده و با فوتبال خداحافظی کند اما در عوض تصمیم گرفت به آرژانتین رفته و پیراهن بوکا را بر تن کند. ده‌روسی 36ساله در یک مصاحبه‌ رسمی در آرژانتین در پاسخ به سوالی درباره علت انتخاب باشگاه بوکا توسط او گفت:" چرا بوکا نه؟ بوکا باشگاه بزرگی است که می‌خواهد همیشه برنده باشد و مدیریت مناسبی دارد".

 

1422748

 

ده‌روسی در ادامه این مصاحبه گفت:" من به این خاطر به آرژانتین آمدم و به بوکا ملحق شدم که از بچگی علاقه زیادی به این باشگاه داشتم. من به خاطر انگیزه‌ای که برای فوتبال بازی کردن داشتم به اینجا آمدم. چون می‌خواستم در سطحی بالا فوتبال بازی کنم و این باشگاه به من این امکان را می‌دهد که آنطور که دلم می‌خواهد و با شرایطی که دوست دارم بازی کنم".

 

دیدگاه‌ها