کد خبر : 1628416 | 15 مرداد 1398 ساعت 15:52 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم جنجالی رضا یزدانی یک ماه مانده به جهانی

پلنگ جویبار از تورنمنت گرجستان انصراف داد!

رضا یزدانی از حضور در تورنمنت گرجستان انصراف داد تا حضورش در مسابقات جهانی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

پلنگ جویبار از تورنمنت گرجستان انصراف داد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا یزدانی که بعد از چند سال دوری از کشتی، از سال گذشته با سرمربیگری غلامرضا محمدی به تیم ملی برگشت، در ماه‌های اخیر به صورت منظم در اردوها حاضر بوده است.


این آزادکار باتجربه که برای تحقق رویای رفتن روی سکوی المپیک به کشتی برگشته، چندی پیش حریف خود را در انتخابی تیم ملی هم شکست داد و به قهرمانی رسید.


با اینکه همگان تصور می کردند اعزام پلنگ جویبار به مسابقات جهانی 2019 قطعی شده، اما کادرفنی به خاطر درخشش علی شعبانی در جام یاشاردوغو که با شکست نزدیک به کایل اسنایدر آمریکایی به پایان رسید، کمی در تصمیم خود دچار تردید شد.


در همین راستا غلامرضا محمدی تصمیم گرفت رضا یزدانی را در یک تورنمنت بین المللی دیگر محک بزند و به همین خاطر او را در ترکیب تیم اعزامی به تورنمنت گرجستان قرار داد.


حالا در آستانه اعزام تیم ملی کشتی آزاد، خبر رسیده که رضا یزدانی در نامه ای کتبی به کادرفنی اعلام کرده شرایط حضور در این تورنمنت را ندارد.


هادی حبیبی، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در این باره به فارس می گوید: «یزدانی نامه ای زده و عنوان کرده با توجه به سپری کردن دوران نقاهت شرایط کشتی‌ گرفتن در تورنمنت گرجستان را ندارد که تصمیم نهایی با کادر فنی تیم ملی است.البته پرونده او باید در کمیسیون پزشکی نیز بررسی شود، اما همانطور که از قبل اعلام شده بود حضور هیچ‌ کشتی‌گیری در مسابقات جهانی قطعی نیست.»


این تصمیم عجیب و جنجالی از سوی پلنگ جویبار در فاصله یک ماه مانده تا مسابقات جهانی اوضاع وزن 97 کیلوگرم را کمی پیچیده کرده و باید دید در نهایت کادرفنی چه تصمیمی برای انتخاب نهایی یک کشتی گیر در این وزن می گیرد.

دیدگاه‌ها