کد خبر : 1628432 | 15 مرداد 1398 ساعت 16:50 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو و دومین روز متوالی غیبت در تمرینات منچستر

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی منچستریونایتد امروز هم در تمرین این تیم حضور نداشت.

لوکاکو و دومین روز متوالی غیبت در تمرینات منچستر

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، در حالی که اوله گنار سولسشر و ستاره های منچستریونایتد امروز در کمپ کرینگتون تمرین کردند، روملو لوکاکو کیلومترها دورتر و در حومه بروکسل با تیم زیر 18 ساله های اندرلخت مشغول تمرین بود.

 

 

1424446

 

 

ستاره بلژیکی که قصد جدایی از یونایتد را دارد و هدف او پیوستن به اینتر یا یوونتوس است، در هیچکدام از شش بازی پیش فصل شیاطین سرخ به بهانه مصدومیت زانو حضور نداشت و این روزها اصرار دارد تا به هر طریقی مجوز جدایی خود را دریافت کند؛ در حالی که سران باشگاه مخالف این قضیه هستند. آنها یک پیشنهاد 54 میلیون پوندی اینتر برای لوکاکو را رد کرده اند و هنوز مشخص نیست وضعیت آینده او چه خواهد شد.

حضور لوکاکو با پیراهن اندرلخت،محصول کمپانی جوما، در حالی که او تحت قرارداد با یونایتد با اسپانسری آدیداس است، حواشی زیادی را باعث شده است. باشگاه یونایتد عنوان کرده است که غیبت لوکاکو با اجازه بوده در حالی که منابع نزدیک به لوکاکو می گویند که او به این طریق باشگاه را تحت فشار گذاشته تا اجازه جدایی او را صادر کنند.

یونایتد برای جدایی لوکاکو 75 میلیون پوند می خواهد و اگر در مذاکره با دیبالا به بن بست نمی رسید، این امکان وجود داشت که موضع خود در قبال جدایی ستاره بلژیکی را تعدیل کند اما حالا آنها اصرار دارند که لوکاکو به زودی به تمرینات باز خواهد گشت و حتی در لیگ برتر به میدان نیز خواهد رفت.

 

 

1422860

دیدگاه‌ها