کد خبر : 1628471 | 15 مرداد 1398 ساعت 20:09 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژنرال- استراماچونی؛ جدال فوق جذاب در آزادی

سرمربی فعلی و اسبق استقلال در هفته دوازدهم جدال جذابی با هم خواهند داشت.

ژنرال- استراماچونی؛ جدال فوق جذاب در آزادی 

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی هنوز هم که هنوز است به عنوان جدی ترین آلترناتیو نیمکت استقلال اسمش مطرح می‌شود و به همین دلیل بازی های او برابر تیم سابقش همیشه از جذابیت‌های خاصی برخوردار است، مخصوصا اگر سرمربی آبی‌ها خارجی باشد.

 

امیر قلعه نویی در دو فصل که وینفرد شفر سرمربی این تیم بود همیشه رقابت های جذابی با این مربی آلمانی داشت و کری بین طرفین به جذابیت ها و البته حساسیت‌های بازی اضافه می‌کرد.

 

امیر قلعه‌نویی در مجموعه زمانی که شفر سرمربی استقلال بود به عنوان سرمربی ذوب‌آهن و سپاهان 5 بار روبروی وی قرار گرفت که در سه بازی موفق به پیروزی شد و در 2 بازی هم از حریف خود شکست خورد اما شاید حساس ترین بازی بین این دو مربی را مرد آلمانی آبی ها به نفع خود به پایان رساند، جایی که شفر توانست با پیروزی ۳ بر صفر برابر ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی در مجموع دو بازی رفت و برگشت استقلال را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند.

 

حالا امیر قلعه‌نویی برای جدال با تیم سابقش باید با یک مربی خارجی دیگر در استقلال رقابت کند مربی به نام آندره آ استراماچونی که به تازگی هدایت استقلال را برعهده گرفته و قرار است این تیم را بعد از سال ها به قهرمانی برساند.

 


طبیعی است که بازی سپاهان برابر استقلال حساس ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود چرا که از یک طرف این بازی یک بازی مهم در راه قهرمانی است و از طرف دیگر حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان جذابیت‌های این بازی را دو چندان می کند.

 

این بازی در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود، جایی که فصل قبل استقلال موفق شد سپاهان را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد.

دیدگاه‌ها