کد خبر : 1628473 | 15 مرداد 1398 ساعت 20:06 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

هفته پنجم؛ در انتظار جنجالی ترین بازی لیگ هجده

شاید مهم ترین دلیل تاخیر در قرعه کشی و همینطور مشخص نشدن تاریخ مسابقات، اتفاقاتی باشد که در دو دیدار سپاهان و پرسپولیس طی فصل گذشته رخ داد.

هفته پنجم؛ در انتظار جنجالی ترین بازی لیگ هجده 

به گزارش ورزش سه، فصل گذشته پرسپولیس و سپاهان سه بار مقابل هم صف آرایی کردند؛ سه دیداری که پر بود از اتفاقات عجیب و تلخ که باعث شد مسئولین امنیتی کشور تاکید ویژه ای روی برگزاری مسابقات لیگ نوزدهم در شرایط مناسب تری داشته باشند.


اولین دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و امیرقلعه نویی که سه امتیاز تیمش را به دلیل پنالتی مشکوکی که علیرضا فغانی اعلام کرد از دست رفته دیده بود، در کنفرانس خبری شرکت نکرد و روز بعد مصاحبه ای آتشین علیه فغانی انجام داد.


دیدار دوم پرسپولیس و سپاهان در مسابقه برگشت لیگ بود. در این مسابقه که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، نزدیک به ٣٠٠ نفر آسیب دیدند و اتفاقاتش سبب نگرانی برای برگزاری بازی نیمه نهایی جام حذفی هم شد؛ مصافی که باز هم حواشی بسیاری داشت و باز هم نزدیکی به ٣٠٠ هوادار آسیب دیدند.


بی شک طی سال های اخیر مصاف پرسپولیس و سپاهان که قهرمان و نائب قهرمان لیگ هجدهم هم شدند، از مهم ترین و حساس ترین دیدارهای فصل بوده است و حالا در لیگ نوزدهم هم این دو تیم در هفته پنجم برابر هم صف آرایی خواهند کرد تا شاهد نبرد ال کلاسیکوی ایران یک هفته پس از برگزاری دربی باشیم.

دیدگاه‌ها