کد خبر : 1628477 | 15 مرداد 1398 ساعت 20:10 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

در هفته ششم لیگ نوزدهم

‌‌‌ یحیی و پرسپولیس بالاخره به هم می رسند

با قرعه کشی رقابت های لیگ نوزدهم دقایقی پیش مشخص شد که تیم پرسپولیس باید در هفته ششم با تیم شهر خودرو دیدار کند. دیداری که یک سوی آن یحیی گل محمدی نامزد سابق مربیگری در تیم پرسپولیس است.

‌‌‌ یحیی و پرسپولیس بالاخره به هم می رسند

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابتهای لیگ نوزدهم هم اکنون در مشهد در حال انجام است و تیم های حاضر در لیگ نوزدهم حریفان خود در هفته های مشخص را خواهند شناخت. 

 

بدون شک یکی از جذاب ترین بازی هایی که می‌تواند در لیگ برگزار شود دیدار دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو خواهد بود دیداری که هم اکنون مشخص شد باید در هفته ششم و در شهر مشهد برگزار شود. 

 

مهمترین دلیل جذابیت این دیدار بیش از هر چیزی برای هواداران فوتبال حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت حریف پرسپولیس است. آقای یحیی که در ابتدای لیگ پیشنهادی سفت و سخت از سوی سرخ پوشان برای قبول مربیگری این تیم داشت در نهایت به دلیل قراردادی که با شهر خودرو منعقد کرده بود موفق نشد روی نیمکت سرخ ها بنشیند تا همچنان با تعهد خود به شهر خودرو و فوتبال مشهد هدایت پدیده ای های سابق را در لیگ نوزدهم بر عهده داشته باشد. 

 

یحیی گل محمدی از جمله مربیان جوان و خوشنام فوتبال ایران است و حالا باید برای بازیکنان تیمش برنامه ریزی لازم را انجام دهد تا در هفته ششم روبروی پرسپولیس آن هم در ورزشگاه امام رضا قرار بگیرند که توسط کالدرون هدایت می شود.

دیدگاه‌ها