کد خبر : 1628509 | 15 مرداد 1398 ساعت 21:13 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

شیعی: ان‌شاالله در بازی کامبوج، بانوان به ورزشگاه می‌آیند

مدیرعامل پیکان امیدوار است تا بازیکنان این تیم از قرعه مناسبی که دارند به خوبی استفاده کنند.

شیعی: ان‌شاالله در بازی کامبوج، بانوان به ورزشگاه می‌آیند

به گزارش "ورزش سه"، شیعی مدیرعامل پیکان درباره قرعه این تیم در لیگ برتر گفت: هفته های اول دیدارهای خوبی را داریم. همه دیدارها سخت است اما با توجه به شرایط جدول، ما قرعه خوبی داریم و امیدوارم از این شرایط استفاده کنیم.

 

او درباره ورزشگاه میزبان پیکان افزود: ورزشگاه شهر قدس برای ما است و آن را اجاره کردیم. در آخرین بازدید به جز مسائل گیت که هزینه بر است، بقیه شرایط ما خوب است.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون در ادامه درباره ورود بانوان و موضوع تعلیق فوتبال ایران، بیان کرد: در مورد ورود بانوان، فیفا روی بازی های ملی اصرار دارد و این اتفاق در حال رخ دادن است و هماهنگی ها در حال انجام است اما بحث تعلیق وجود ندارد.

 

وی درباره حضور بانوان در لیگ برتر گفت: شرایط حضور بانوان یک موضوع عام در جامعه است و اگر پله پله جلو برویم، خیلی بهتر است.

 

شیعی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا بانوان در دیدار با کامبوج به ورزشگاه می روند، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و درصدی از تماشاگران بانوان باشد.

 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این حضور گزینشی است، تصریح کرد: امیدوارم گزینشی نباشد زیرا موضوع خوبی نیست. من قول نمی دهم اما آنگونه که شنیدم این اتفاق نخواهد افتاد.

دیدگاه‌ها