کد خبر : 1628512 | 15 مرداد 1398 ساعت 21:20 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایزدپناه:شاهین امسال مشکل مالی ندارد

ایزدپناه می گوید که این تیم در فصل جاری با توجه به وابستگی به شهرداری مشکل مالی ندارد.

ایزدپناه:شاهین امسال مشکل مالی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ایزدپناه مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر درباره شروع لیگ از دیدار با سپاهان گفت: قرعه ما برابر سپاهان است و البته فرقی نمی کند حریف استقلال، پرسپولیس یا سپاهان باشد و باید مسابقات را شروع کنیم. از تیرماه تمرینات خود را شروع کردیم و آماده مسابقات هستیم و فرقی نمی کند کدام تیم حریف ما است.


او در ادامه درباره ورزشگاه این تیم اضافه کرد: ورزشگاه ما تا 20 مرداد با کمک مسئولان آماده می شود.


مدیرعامل تیم بوشهری درباره انتظار خود از این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: از دسته دو شروع کردیم و پله به پله به لیگ برتر رسیدیم. امسال در نظر داریم بالاتر از رتبه ششم بایستیم.


محبی ستاره پیشین شاهین شهرداری بوشهر در هفته اول با پیراهن سپاهان برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. ایزدپناه در این باره تشریح کرد: محبی از نونهالان تا بزرگسالان در تیم ما بود و زحمات زیادی کشیده است. اکنون نیز چند بازیکن خوب داریم که در تیم های پایه ایران حضور دارند. تیم های پایه مانند امیدها و جوانان در لیگ برتر هستند و در کل رده ها ادامه می دهیم و سرمایه گذاری خوبی در پایه داشتیم.


مدیرعامل این تیم بوشهری درباره انتظار خود از هواداران عنوان کرد: از تماشاگران تشکر می کنم که مارا تنها نگذاشتند. امسال شرایط سخت شده و از آنها خواهش می کنم با ما همکاری کنند تا با نظم مسابقات برگزار شود.


وی در پایان درباره مشکلات مالی این تیم خاطر نشان کرد: تیم متعلق به شهرداری است و بودجه از سوی شورای شهر تصویب می شود و امیدوارم مشکلی تا پایان فصل نداشته باشیم.

دیدگاه‌ها