کد خبر : 1628598 | 16 مرداد 1398 ساعت 12:30 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

بغض کاپیتان از رویارویی دوباره با شهرخودرو(عکس)

کاپیتان سابق شهرخودروی مشهد بر حسب اتفاق نام این تیم را از گوی بیرون آورد تا حال و هوای عجیبی پیدا کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، نام رضا ناصحی با فوتبال شهر مشهد عجین شده است؛ در سال های گذشته همواره اینطور بوده که ناصحی پیراهن تیم های مشهدی حاضر در لیگ برتر را برتن کند؛ او تقریبا در همه تیم های شهر خودش به میدان رفته و پارسال نیز با پیراهن شهرخودرو در میادین حاضر شد.


در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم اما ناصحی با شهرخودرو شرایط دردناکی پیدا کرد؛ او که بازوبند کاپیتانی شهر خودرو را نیز بر دست می بست، توسط یحیی گل محمدی سرمربی این تیم کنار گذاشته شد تا مجبور به ادامه فوتبالش در تیم دیگری شود و ناگزیر گل ریحان البرز را برگزید.


دست تقدیر اما اینگونه رقم خورد که نام ناصحی بار دیگر کنار شهرخودرو قرار بگیرد. این ستاره 35 ساله فوتبال خراسان شب گذشته یکی از افرادی بود که در کنار رضا عنایتی و حسین بادامکی قرعه تیم ها را برمی داشت و از قضا وقتی دستش را به میان گوی ها برد شهرخودرو مشهد را بیرون کشید.


ناصحی در لحظه ای که نام شهرخودرو را از گوی در آورد، ناخودآگاه بغض کرد و ثانیه های عجیبی برایش رقم خورد. او اما خیلی سریع خودش را کنترل کرد تا بغضش به لبخند تبدیل شود و حاضران متوجه این اتفاق نشوند. با این حال مشخص است که ناصحی از کنار گذاشته شدنش از تیم شهر خود ناراحت شده و شاید دلش می خواست سال های آخر فوتبالش را هم در مشهد سپری کند.
عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

دیدگاه‌ها