کد خبر : 1628607 | 16 مرداد 1398 ساعت 13:10 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها گفتند بیا نمایشگاه قرارداد ببند

مجیدی: طاقت محبوبیت فرهاد را ندارند

زمانی بازیکنان فوتبال ایران حتی آن هایی که به رده ملی می رسیدند و ملی پوش بودند مدیربرنامه نداشتند اما حالا حتی جوانترین بازیکنان فوتبال هم مدیربرنامه و ایجنت دارند.

مجیدی: طاقت محبوبیت فرهاد را ندارند

به گزارش"ورزش سه" امروز فرزاد مجیدی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی میهمان برنامه "سلام صبح بخیر" در شبکه سه سیما بود.  مجیدی که در حال حاضر سرپرست تیم ملوان انزلی است در این برنامه درباره مسایل مختلفی صحبت کرد که در زیر می خوانید:


تصمیم امسال فدراسیون درباره انجام بازی های لیگ به شرط تجهیز ورزشگاه ها  تصمیمی به جا بوده است. آقایان تاج، ساکت و فتاحی تصمیم درستی گرفتند. تیم هایی که وارد بازی می شوند باید ورزشگاهشان امکانات داشته باشد. به چه قیمتی می خواهیم لیگ را برگزار کنیم وقتی حتی رختکن مناسبی نداریم؟ بهتر شدن شرایط ورزشگاه ها، کیفیت لیگ را هم افزایش می دهد. بنابراین به نظر من این تصمیم بسیار درست است و امیدوارم پای تصمیمشان بمانند. آماده شدن ورزشگاه ها هم کاری ندارد و مدیران همت کنند کار درست می شود.


امکان داشت فرهاد مربی استقلال شود


امکان داشت برادرم(فرهاد مجیدی) در تیم حضور داشته باشد. به هر حال این تصمیمی بود که مسئولان باشگاه گرفتند تا مربی خارجی بیاورند، فرهاد هم خیلی حرفه ای برخورد کرد. این بحث درون خانوادگی بود. بعد از بازی العین 5 بازی فرهاد سرمربی بود. گل در بازی با صنعت نفت حق استقلال بود که از این تیم گرفته شد اما کسی اعتراض نکرد. اما تا مطرح شد که فرهاد می خواهد مربی شود همه گلایه کردند. این حق مدیر باشگاه است که سرمربی خود را انتخاب کند و من در جریان ریز آن نیستم. فرهاد محبوبیت خود در استقلال را خیلی سریع به دست آورد و خیلی ها طاقت این مسئله را ندارند. فرهاد خیلی محبوب است و این وظیفه او را سنگین تر می کند. درباره سوالتان هم کسانی که باید بدانند خودشان می دانند. درباره فایل صوتی که از فرهاد منتشر شد او با سکوت جواب داد. این فایل صوتی کامل نبود. بلکه تدوین شده بود و دوستان یا دشمنان این کار را کرده بودند و سکوت فرهاد بهترین جواب بود. درباره علت انتشار این فایل صوتی باید از آقای فتحی بپرسید به هر حال اتفاقی بود که افتاد.


دربی هفته چهارم خوب است


برای تیم بزرگی مثل استقلال که امیدوارم موفق باشد هفته اول و دوم فرقی نمی کند. همین که هفته چهارم دربی برگزار می شود خیلی خوب است. با اضافه شدن استراماچونی تیم جوان تر شده است اما من بازی ها و مدیریت او را ندیدم و باید بازی ها شروع شود. با این حال خوشحالم که دربی هفته چهارم برگزار می شود من عاشق بازی دربی هستم. البته فوتبال ما که دربی نیست دربی که احمدرضا عابدزاده و فرهاد مجیدی باشند و گل بزنند دربی است. دربی که دقیقه نود پاس گل بدهی دربی است. خودم  مثل خیلی ها آمار ندارم که هی بخواهم بگویم من چند تا گل زده ام و... من چهار پنج تا پاس گل در دربی داده ام. ما مجیدی ها یکی مان گل زدیم یکی مان پاس گل دادیم. 4 معروف برای ما استقلالی ها است و بعد از بازی الغرافه 4 شروع شد. جا دارد به زرینچه سرپرستی را تبریک بگویم. امیدوارم کسانی که منتظر دربی خوب هستند، یک دربی خوب با دو مربی خارجی ببینند. درزمان ما وقتی اتوبوس تیم استقلال وارد تونل می شد بچه ها نگاه می کردند و اگر طبقه پایین پر نبود می گفتند امروز بازی لذت ندارد. اما الان به 5، 6 هزار نفر قانع می شویم.

 

1082938


ناصرحجاری: آقای حجازی بزرگ فوتبال بودند و حرفشان را رک می گفتند. وقتی ایشان سرمربی شد من کاپیتان بودم و او به من گفت در لیست من نیستی. دیگر به استیل آذر رفتم و قسمت نشد به استقلال برگردم.


علیرضا منصوریان: مشکلی بین من و علیرضا منصوریان وجود ندارد. او یکی از دوستان بسیار خوب من است و چند ماه یک بار با هم تماس داریم. من سه سال با آقای منصوریان در استقلال هم اتاق بودم.


پرسپولیس: سال 79 ورزشگاه تختی بود و بعد از این بازی دو تماس از استقلال و پرسپولیس داشتم. به من گفتند بیا به نمایشگاهی که در هفت تیر است چون ما کارت داریم. من گفتم نمایشگاه نمی آیم، ساعت 3، 4 صبح بود که به اتفاق آقای فتح الله زاده که مدیر بسیار توانایی است و از ایشان درس و مصاحبه گرفتم با من قرارداد بسته شد.


علی پروین: ایشان اسطوره باشگاه پرسپولیس است و من این افتخار را داشتم که شاگردش باشم و هرجا هستند امیدوارم صحیح و سلامت باشند.


مربیان جوان: نظر شخصی من این است که یک جوان کی باید بیاید؟ افراد همین نظرسنجی که شما در برنامه گذاشتید همه بالای 40 هستند و دیگر جوان نیستند و دارند پیر می شوند. پیشکسوتان کمک کنند. آنها دیگر کارشان را کرده اند و نتایجشان را هم دیده ایم. هیچکس از اعتماد کردن به جوانان ضرر نمی کند.

 

مصطفی کارخانه: کارخانه از بزرگان والیبال ایران است. ما یک تیم داشتیم و باید هر روز والیبال بازی می کردیم. من به والیبال خیلی علاقه دارم و در تیم نوجوانان والیبال ایران بودم. به من گفتند باید انتخاب کنی و کارخانه تصمیم گرفت ما فوتبال را ادامه بدهیم. از ایشان ممنونم. درباره بچه های تیم ملی والیبال هرچه بگوییم کم گفته ایم باید به آنها بیشتر برسند چون کارهای بزرگی انجام داده اند.


درسا: اسم دخترم درسا است. او برکت زندگی من است و از زمانی که به دنیا آمده برکت در زندگی مان وارد شده، واقعا دختر شیطانی است و امیدوارم بتوانم پدر خوبی برای او باشم.


بندرانزلی: انزلی شهر کوچکی است و عشق و زندگی و نشاط و هیجان و دلخوشی شان فوتبال است. آدمهای بزرگی آنجا هستند برای همین من بدون هیچ فکری این پیشنهاد را قبول کردم و از محسن ؟ مالک جوان بندر انزلی تشکر می کنم که به ما جوانان اعتماد کردند. شک نکنید اگر مردم خوب انزلی و تمام پیشکسوتان به ما کمک کنند و اعتماد کنند می توانیم موفق باشیم. اما اگر نتوانیم از کمکشان استفاده کنیم در این چالش مشکل خواهیم داشت.


امیرقلعه نویی: با امیرخان در ارتباط هستم و او مربی بزرگی است.


مجیدی در پایان صحبت هایش از هواداران استقلال خواست تا ناراحتی شان از حرف های حسین کلهر مجری برنامه "سلام صبح بخیر" را تمام کنند چرا که این مجری جوان و در ابتدای راه است.

دیدگاه‌ها