کد خبر : 1628609 | 16 مرداد 1398 ساعت 13:15 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای مراسم تنها 48 ساعت فرصت داشتیم

اصولی: اجرای خداداد خاص ترین اتفاق قرعه کشی بود

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان این که تنها 48 ساعت زمان برای برگزاری قرعه کشی داشتند از روند این مراسم ابراز رضایت کرد.

اصولی: اجرای خداداد خاص ترین اتفاق قرعه کشی بود

 

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار طی نزدیک به دو دهه از برگزاری رقابت های لیگ برتر قرعه کشی این بازی در شهری خارج از تهران برگزار شد تا این افتخار نصیب مشهدالرضا شود. لیگ نوزدهم در حالی که هنوز مشخص نیست از چه تاریخی و به چه شکلی استارت خواهد خورد دیروز قرعه کشی شد که این مراسم در عین نوآوری های جالب با انتقاداتی نیز همراه بود. به همین بهانه با محسن اصولی رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفتگویی انجام دادیم.

 

خودمان از مراسم رضایت داریم


مراسم به خوبی برگزار شد و ما به عنوان میزبان از این اتفاق راضی بودیم اما قطعا نظرات سایرین از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. ما براساس کنداکتوری که تدوین کرده بودیم سعی مان این بود که هم از نظر کیفی هم از نظر کمیتی بهترین خاطره را ثبت کنیم.

 

جام را سازمان لیگ به مشهد آورد


من در جریان تغییر شکل جام نوزدهم نیستم. تا جایی که به ما مربوط می شود جام را سازمان لیگ به مشهد آورد و هیات فوتبال اصلا در جریان تغییر شکل این جام قرار نداشت. برای رسیدن به پاسخ در خصوص تغییر شکل جام به نظرم بهترین افراد پاسخگو مسئولان محترم سازمان لیگ هستند.

 

هیچ برنامه ای از کنداکتور مراسم حذف نشد


در خصوص انتقاداتی که رقم خورد و گفته شد برخی برنامه ها از حضور در سن حذف شد باید بگویم همه چیز طبق برنامه پیش رفت و کسی از برنامه حذف نشد. البته شنیدم یکی از این انتقادات پیرامون سیلورمن های جلوی درب ورودی سالن بود که با پیراهن تیم ملی ایستاده بودند. اصلا قرار نبود آنها به روی سن بیایند چون در برنامه وظیفه آنها خیرمقدم به مهمانان جلوی همان ورودی بود.

 

1424653

 

اجرای خداداد خاص ترین برنامه ما بود


اجرای خداداد عزیزی در مراسم قرعه کشی خاص ترین برنامه ما بود. قبل از هر چیزی باید تشکر صمیمانه ای از این بزرگوار داشته باشم که درخواست ما را رد نکردند و این تجربه دشوار را به دوش کشیدند. به شخصه حسابی از اجرای خداداد درست مثل همان زمان که فوتبال بازی می کرد، سورپرایز شدم چون اجرای فوق العاده خوبی داشتند.

 

ازدحام جمعیت به خاطر هجوم مردم بود


ما براساس تعداد مهمانانی که داشتیم سالن تالار شهر را در نظر گرفتیم و همه چیز هم براساس ظرفیت سالن برنامه ریزی شد اما هجوم مردم و علاقمندان به فوتبال باعث شد که سالن با ازدهام غیرمنتظره ای روبرو شود. البته قبول کنید که زمان زیادی هم نداشتیم چون تنها 48 ساعت قبل از مراسم ما در جریان برگزاری قرار گرفتیم.

 

قرعه خوبی نصیبشهرخودرو شد


شهرخودرو با قرعه بسیار خوبی روبرو شد و من از این اتفاق واقعا خوشحالم. امیدواریم که این تیم دوست داشتنی به عنوان نماینده شایسته استان بتواند خاطرات خوش سال گذشته را تکرار و درخشش دوباره ای داشته باشد. ضمن این که الان پدیده باید نماینده ایران در آسیا هم باشد.

 

میزبان شایسته ای در آسیا خواهیم بود


برای میزبانی آسیا برنامه های ویژه ای در نظر داریم. البته باید بگویم در بین شهرهای ایران از جهات امکانات و زیرساختی ما بعد از تهران بهترین شهر هستیم و حتی در برخی از شاخصه ها جلوتر هم می توانیم باشیم به خصوص از نظر اقامتی و هتلینگ. نواقصی هم وجود دارد که در حال برطرف کردن آنها هستیم.

 

با تاج به دیدار استاندار رفتیم


امروز توفیقی بود در حضور آقای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشستی با استاندار محترم خراسان رضوی حاضر باشیم و پیرامون همین مسائل صحبت و درخواست هایی داشته باشیم که خوشبختانه شخص آقای استاندار دستورات لازم برای آماده سازی شهر برای میزبانی آسیایی را صادر کردند.

دیدگاه‌ها