کد خبر : 1628622 | 16 مرداد 1398 ساعت 13:30 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

استارت کالدرون در ایران با تیم های مدعی

قرعه پرسپولیس؛ سخت یا آسان؟

تیم پرسپولیس در شش هفته نخست لیگ نوزدهم باید با 4 تیم مدعی دیدار کند.

قرعه پرسپولیس؛ سخت یا آسان؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرعه کشی لیگ نوزدهم در مشهد برگزار شد تا برنامه مسابقات 16 تیم لیگ برتری مشخص شود. از دیروز تا حالا، هر کدام از تیم ها به شکلی نسبت به قرعه کشی واکنش نشان داده و اغلب نسبت به آن اعتراض هایی داشته اند. هواداران مدافع عنوان قهرمانی لیگ یعنی پرسپولیس واکنشی یکسان با سایر تیم ها داشتند چرا که اعتقاد دارند تقابل تیم تازه شکل گرفته کالدرون با تیم های مدعی در ابتدای فصل می تواند همان اتفاقات لیگ پانزدهم را رقم بزند.

 

پرسپولیس لیگ نوزدهم را با دیدار خانگی مقابل پارس جنوبی آغاز می کند. سرخ ها سپس یک دیدار سخت و حساس برابر تیم مصطفی دنیزلی در تبریز خواهند داشت و سپس از صنعت نفت آبادان میزبانی خواهند کرد. در هفته چهارم، پنجم و ششم پرسپولیسی ها برابر سه مدعی دیگر قهرمانی یعنی استقلال، سپاهان و شهر خودرو قرار می گیرند.

 

به عبارت دیگر تیم گابریل کالدرون در شش هفته ابتدایی باید برابر 4 تیم مدعی قهرمانی قرار بگیرد. دو بازی برابر استقلال و سپاهان در تهران خواهد بود و دو دیدار دیگر مقابل تراکتور و شهر خودرو در تبریز و مشهد انجام خواهد گرفت.

 

1420660

 

نکته جالب توجه این است که تقابل با پارس جنوبی و صنعت نفت نیز باتوجه به سرمربیان نام آشنای این دو تیم یعنی فراز کمالوند و دراگان اسکوچیچ دیدار راحتی برای پرسپولیس نخواهد بود و آن ها چالش دشواری را تجربه خواهند کرد.

 

در لیگ پانزدهم پرسپولیسِ برانکو فصل را با دیدار مقابل تیم هایی چون پدیده، سپاهان، ذوب آهن، فولاد، تراکتور و... آغاز کرد و نتوانست نتایج خوبی را کسب کند. حالا باید دید کالدرون چگونه از گذرگاه سخت لیگ در 6 هفته ابتدایی عبور خواهد کرد.

 

پس از پایان شش هفته نخست، سرخپوشان برابر پیکان، شاهین و ماشین سازی قرار می گیرند و می توانند به امتیازات خود اضافه کنند. در 6 هفته پایانی پرسپولیس دو بازی سخت برابر فولاد و ذوب آهن خواهد داشت که طبیعتا دشواری های خاص خود را دارند.

دیدگاه‌ها