کد خبر : 1628626 | 16 مرداد 1398 ساعت 13:54 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

توقف مذاکرات یونایتد- تاتنهام درباره اریکسن

بی‌بی‌سی اسپورت در گزارشی مدعی شد منچستریونایتد مذاکره با تاتنهام برای جذب کریستین اریکسن ستاره خط میانی این تیم را متوقف کرده است.

توقف مذاکرات یونایتد- تاتنهام درباره اریکسن

به گزارش "ورزش سه"، بی‌بی‌سی اسپورت با انتشار خبری مدعی شد باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود با تاتنهام برای جذب کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی این تیم را متوقف کرده چرا که مدیران یونایتد به این نتیجه رسیده‌اند که این ستاره دانمارکی انتقال به اسپانیا را ترجیح داده و تمایل چندانی برای پیوستن به شیاطین سرخ ندارد.

 

1402249

 

یونایتد از مدتی پیش به جذب این ملی‌پوش دانمارکی علاقه‌مند بوده. از قرارداد اریکسن با تاتنهام یک سال دیگر زمان باقی است اما اریکسن در اوایل تابستان جاری گفته بود تمایل دارد چالش جدیدی را تجربه کند. این گفته او به عنوان ابراز تمایلش برای جدایی از تاتنهام تفسیر شده بود.

 

با اینکه در روزهای اخیر مذاکراتی بین یونایتد و تاتنهام درباره اریکسن در جریان بوده اما یونایتد در نهایت به این نتیجه رسیده که ستاره دانمارکی قصد دارد در صورت ترک تاتنهام در تابستان جاری راهی اسپانیا شود.

 

یونایتد همچنان در حال مذاکره با چند هدف نقل و انتقالاتی دیگر است اما بی‌بی‌سی می‌گوید با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در انگلیس فردا بعد از ظهر بسته می‌شود احتمال جذب ستاره‌ای دیگر در این زمان اندک چندان زیاد نیست.

 

یونایتد تا کنون با هزینه کردن 140 میلیون پوند هری مگوایر، آرون وان بیساکا و دنیل جیمز را به خدمت گرفته و اعلام کرده در صورتیکه این هفته بازیکن جدیدی به اردوی یونایتد اضافه نشود در ماه ژانویه روند بازسازی تیمش را ادامه خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها