کد خبر : 1628629 | 16 مرداد 1398 ساعت 14:20 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

قلم قرمز زیدان روی نام مودریچ

غیرمنتظره؛ بهترین بازیکن دنیا در مسیر جدایی از رئال

در فهرست اعلامی زین الدین زیدان برای بازی امروز مقابل سالزبورگ نام لوکا مودریچ دیده نمی شود. غیبتی که کاملا مشکوک به نظر می رسد.

غیرمنتظره؛ بهترین بازیکن دنیا در مسیر جدایی از رئال

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان ساعتی پیش فهرست بازیکنان تیمش برای بازی دوستانه امشب مقابل سالزبورگ اتریش را اعلام کرد. در فهرست او غایبان مهمی به چشم می خورند.

در درجه اول زیدان با خط کشیدن روی نام خامس، گرت بیل و ماریانو نشان داد که به هیچ وجه روی آنها برای فصل بعد حساب نمی کند و اینکه باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشند. در درجه دوم عدم حضور کوبو و رودریگو گوئس هم ثابت کرد که زیدان این دو را برای تیم اول مدنظر ندارد و آنها امشب برای تیم دوم رئال که زیر نظر رائول هدایت می شود، به میدان خواهند رفت.

 

 

1385979

 

 

در این بین نام یک ستاره سرشناس دیگر هم در لیست رئال مشاهده نمی شد. لوکا مودریچ بهترین بازیکن دنیا در سال 2018 و فاتح توپ طلای سال گذشته، به دلایلی نامعلوم به اتریش نرفته است. هرچند مارکا دلیل غیبت او را مصدومیت مختصر عنوان کرده ولی آاس به نقل از منابع موثق ادعا کرده است که مودریچ مصدوم نیست و غیبت او فنی است.

به نظر می رسد که ستاره کروات هم در مسیر جدایی از رئال قرار دارد. او که تابستان گذشته سخت مورد توجه اینتر قرار داشت، در نهایت با وعده های فلورنتینو پرز(رئیس رئال) مبنی بر افزایش دستمزدش ماندنی شد و البته فصل ناامیدکننده ای را هم پشت سر گذاشت.

 

 

1384271

 

 

مودریچ که 33 ساله است و سال های آخر فوتبال حرفه ای خود را پشت سر می گذارد، اخیرا مورد توجه میلان قرار گرفته است و با توجه به تلاش رئال برای جذب پوگبا و دانی فان دی بیک، این احتمال وجود دارد که مودریچ از این باشگاه جدا شود. تمدید قرارداد با تونی کروس که چند ماه پیش صورت گرفت نیز پیغام مستقیمی برای مودریچ بود؛ اینکه رئال برای سال های آینده روی او حساب نمی کند.

هرچند هنوز جذب پوگبا و فان دی بیک قطعی نیست اما به نظر می رسد که مودریچ پالس های منفی را دریافت کرده و قصد جدایی دارد. اتفاقی که مطلوب نظر هواداران رئال نیست ولی جدایی ستاره های محبوب از رئال، سنتی است که ادامه دار به نظر می رسد.

 

 

1363923

دیدگاه‌ها