کد خبر : 1628657 | 16 مرداد 1398 ساعت 16:56 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

6 نماینده ایران به نیمه‌نهایی کشتی رسیدند

6 نماینده کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ گرجستان راه یافتند.

6 نماینده ایران به نیمه‌نهایی کشتی رسیدند
به گزارش "ورزش سه"و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت های بین المللی کشتی جایزه بزرگ گرجستان جام بالاوادزه و کارتوزیا از ظهر امروز در شهر تفلیس برگزار و نمایندگان کشورمان موفق به حضور در 6 مسابقه نیمه نهایی شدند و 3 کشتی گیر هم منتظر صعود حریفان برنده خود به فینال هستند تا در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز کشتی بگیرند.
 

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

 

کشتی فرنگی:


در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور در یک مسابقه حساس مقابل رضا خدری با نتیجه 7 بر 3 پیروز شد، سپس نماینده گرجستان را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضا خدری هم منتظر صعود ناصرپور به دیدار فینال است.

 

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دیدار نخست کشتی گیری از گرجستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و در دیداری حساس مقابل محمد نوربخش با نتیجه 6 بر 2 به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نوربخش نیز باید منتظر حضور دلخانی در دیدار فینال باشد تا به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد. سامان عبدولی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در کشتی نخست نماینده گرجستان را با نتیجه 8 بر یک مغلوب کرد و در دیدار بعد نیز با نتیجه 11 بر صفر از سد حریف قرقیزستانی گذشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

 

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در کشتی اول با نتجیه 8 بر صفر حریف سوئدی را مغلوب کرد و در دور بعد هم حریفش به دلیل مصدومیت حاضر نشد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

 

کشتی آزاد:


در وزن 61 کیلوگرم محمدباقر یخکشی در دور اول استراحت کرد و در دور دوم مقابل حریف گرجستانی با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

 

در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی در دو کشتی و با نتایج مشابه 8 بر صفر نمایندگانی از کشورهای گرجستان و اسلواکی را مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

 

در وزن 79 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند، بهمن تیموری در دیدار نخست با نتیجه 11 بر صفر نماینده گرجستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

 

 

 

دیدگاه‌ها