کد خبر : 1628659 | 16 مرداد 1398 ساعت 16:53 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: تا زمانی که بدنم بگوید بازی خواهم کرد

وین رونی ستاره فوتبال انگلیس از دلایل بازگشتش به فوتبال این کشور و پیوستن به دربی کانتی سخن گفت.

رونی: تا زمانی که بدنم بگوید بازی خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال حضور دوباره وین رونی در انگلیس مطرح شده بود و روز گذشته رسما اعلام شد که وین رونی با قراردادی یک سال و نیمه و به عنوان مربی- بازیکن به دربی کانتی پیوسته و کار خود را در این تیم از ماه ژانویه آغاز خواهد کرد.

او که هنوز دو سال دیگر با دی سی یونایتد قرار داد دارد در 41 بازی توانسته 23 گل به ثمر برساند و در شش ماه باقیمانده این فرصت را دارد تا امار خود را بهبود ببخشد.

 

 

1424682

 

 

رونی امروز و در مراسم معارفه خود در باشگاه دربی کانتی گفت:« فرصتی نصیبم شد تا به فوتبال انگلیس برگردم و دوره ای جدید از فوتبالم را شروع کنم. من تا زمانی که بدنم به من اجازه دهد، بازی خواهم کرد و الان از هر لحاظ حس خوبی دارم و از فوتبال خسته نشده ام.»

 

رونی ادامه داد:« من 4 پسر کوچک دارم و برای پسر اولم از لحاظ رفتن به مدرسه، دوره حساسی است. این البته فقط یک بازگشت به خانه ساده نیست. تصمیم گرفتم به فوتبال انگلیس برگردم تا هم فوتبال بازی کنم و هم کنار فیلیپ کوکو(سرمربی دربی) به عنوان یک مربی پیشرفت کنم. این پیشنهاد آنقدر خوب بود که نمی توانستم رد کنم.

در درجه اول من بازیکن دربی هستم و معتقدم که می توانم بر کیفیت تیم اضافه کنم. در کنار بازی کردن، می خواهم از فیلیپ کوکو و کادر او مربیگری را یاد بگیرم و بر تجربیاتم اضافه کنم. مربیگری چیزی است که در طولانی مدت به آن فکر می کنم ولی گفتم که در درجه اول، بازی کردن برای دربی برایم اهمیت دارد. در کنار آن، 18 ماه فرصت دارم تا بر دانش مربیگری ام اضافه کنم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها